Flaş Haber
Kapat

Galatasaray Taraftarı Trabzonspor'u Pankartla Karşılayacak

G.Saray taraftarı, cumartesi günü Trabzonspor’u özel bir pankartla karşılayacak.

Galatasaray Taraftarı Trabzonspor'u Pankartla Karşılayacak

G.Saray taraftarı, cumartesi günü Trabzonspor’u özel bir pankartla karşılayacak.

15 Mayıs 2013 Çarşamba 12:25
Galatasaray Taraftarı Trabzonspor'u Pankartla Karşılayacak
Süper Lig’de Sivas maçında şampiyonluğa ulaştıktan sonra Kadıköy’deki F.Bahçe derbisinden mağlubiyetle ayrılan G.Saray 34. hafta maçında Trabzonspor’u ağırlayacak. Hatay’ın Reyhanlı İlçesi’ndeki patlama ve hayatını kaybeden F.Bahçe taraftarı Burak Yıldırım için kulüp özel kutlama planlarını iptal etti. Taraftar da hassasiyet göstererek kutlama için statta özel hazırlıklar yapmıyor. Maç sonunda çeşitli eğlence mekanlarına gidecek taraftarlar kutlamalarına buralarda gerçekleştirecek.

Tribünlerin tek hazırlığı 2010-11 sezonuyla alakalı olacak. Sarı-kırmızılı taraftarlar, Trabzonspor’u sahaya çıkışlarında ‘2010-11 sezonu şampiyonu Trabzonspor… Hoş geldiniz’ pankartıyla karşılaşacak. Taraftarlar böylelikle sezonun son haftasında maçını kuruluş tarihine denk gelen saat 19.05’te oynamayı kabul eden bordo-mavili kulübün jestine aynı şekilde karşılık verecek. Trabzonspor cephesi maç öncesinde G.Saray’ı alkışlamayacaklarını yineledi.

Son Güncelleme: 15.05.2013 12:26
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2013-05-16 11:46:45

daha önceki haberinizde trabzonspor gs teklifini rettetmiş diye yazıyordunuz ne oldu şimdi bakın size son uyarım bir daha yalan kafatan haber yapmayın yoksa bende size kafatan haber yapmaya başlayacağım hem 5 dakika gec maç başlasa ne olur başlamasa ne olur bunu büyük haber diye yazmanın anlamı ne gs canı cehenneme.

Avatar
dursun düzenli 2013-05-15 13:18:50

ya anlayamıyorum trabzon spor ve trabzon tarafdarını yeminle söylüyorum gs verdiği zararı hic bi kulub vermedi bize benim icin fener neyse gs da otur ben alkışlamıyorum gs yı tek bişey söyleyim hebsi bizans opyunları

Avatar
LEVENT KURTULDU 2013-05-15 13:51:05

şampiyon 2fener bahçeeeeeeeeeeeee 2010_2011 sezonu türkiye şampiyonu fener bahçe sizler o kupayi asla ve asla fener bahçeden alamayacaksinizzzzzzzzzz çünkü lazsiniz kafaniz çalişmaz basmaz asil şikeci siz ve gs kayseri klüpleri

Avatar
MİRAÇ SAĞLAM 2013-05-15 14:33:18

ben bi̇r trabzonspor taraftari olarak galatasarayin şampi̇yonluğunu cani̇ gönülden kuçak dolusu olarak ayakta alkişliyorum tebri̇kler galatasaray tebri̇kler aslan tebri̇kler ci̇mbom en büyük drogba alninidan öpüyorum seni̇

Avatar
alper 2013-05-15 14:37:32

yalakalalık yapmayı bıraksınlar futbolcu hırsızları

Avatar
Haluk Kazancıoğlu 2013-05-15 16:19:57

neden alkışlamayalım ki!!
bence bu jeste verilebilecek en güzel cevap onları alkışlamak...

Avatar
ONUR 2013-05-15 19:12:50

eeee trabzonspor alt yapisi olunca daha görkemli olmasi lazimdi karşilamanin. iyi siz futbolcu yetiştirin biz alalım 3 liraya sizden satalım 100 liraya. ama bizde böyle başkan ve tff oldukdan sonra sen bağırmışsın ben şampiyonum duyan kim.

Avatar
Bu kadar oldu ya 2013-05-15 19:48:29

bu kadar oldu ya trabzon maçın üstüne bile yatar.şampiyonluğu duyduktan sonra.

banner573

banner575