Flaş Haber
Kapat

Galatasaraylı Futbolcu Trabzonspor'un Gündeminde

Trabzonspor'un geçtiğimiz yıllarda kadrosuna katmak istediği yıldız futbolcunun işini bitirmek üzere

Galatasaraylı Futbolcu Trabzonspor'un Gündeminde

Trabzonspor'un geçtiğimiz yıllarda kadrosuna katmak istediği yıldız futbolcunun işini bitirmek üzere

24 Ağustos 2012 Cuma 17:24
Galatasaraylı Futbolcu Trabzonspor'un Gündeminde
Galatasaray'a transfer olmadan önce Trabzonspor'un gündemine giren Çağlar Birinci, Sarı-Kırmızılı ekipte gözden düşünce tekrar Fırtına'nın gündemine geldi.

Cim Bom'un hocası Fatih Terim'in yönetime
, "Satılabilir" dediği genç sol kanat oyuncusu için görüşmelerin gizli bir şekilde devam ettiği bildirildi. Trabzonspor'un hocası Şenol Güneş'in de Çağlar Birinci konusunda olumlu rapor verdiği, temasların birkaç gün içinde netlik kazanabileceği belirtildi. Hatırlanacağı gib Karadeniz temsilcisinde bu bölgede oynayan Cech, Avrupa Kupası listesine dahil edilmemiş, Ferhat da bir türlü Celustka'nın önüne geçememişti.
Son Güncelleme: 24.08.2012 17:26
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ulas 2012-08-24 17:34:27

nan yalandan forvet aramayın ..ibb li webo yu alın yanıda muhammedi hem iki yılı hem geleceği kurtarın ikisini toplasan 5 milyon a alırsın...bilmediğiniz adama gidip 5 milyon vermeyin...

Avatar
trabzonspor 2012-08-24 17:34:58

caglar mi yildiz futbolcu...siz ts taraftariyla dalgami geciyorsunuz..bu nedir ya caglar kim :d

Avatar
Bu ne? 2012-08-24 17:35:28

allahim bana sabir ver yarabbim.

Avatar
hadiordan 2012-08-24 17:36:38

galatasarayın çöpe attığını trabzon alacakmış bu ne biçim bir olay..hazmedemiyorum.

Avatar
okan meriç 2012-08-24 18:13:59

bu trabzon taraftarın istediği bi transfer yapamayacak anlaşılan.nerde elde kalmış bi oyuncu varsa onları topluyor.

Avatar
... 2012-08-24 18:29:51

la yeter sacma sacma ftblcu almyn forvet yok slklar vıdeoton macında kendı sahsında gol atmyn takm hala orta sahamı alcksn ayıp sacma bısyde olsa aln bır forvet gclm su turu

Avatar