Flaş Haber
Kapat

Giray Kaçar'dan Taraftara Tepki

"İki tane bilet alıp..."

Giray Kaçar'dan Taraftara Tepki

"İki tane bilet alıp..."

27 Ağustos 2013 Salı 22:57
Giray Kaçar'dan Taraftara Tepki
Başbakan Recep Tayyip Erdogan'ın Trabzonspor tesislerini ziyaret etmesi gündeme oturdu. Şike süreci ile ilgili eleştiriler gelirken bir taraftarın Trabzonspor oyuncusu Giray Kaçar'a Başbakan Erdogan ile aynı karede poz vermesini eleştirmesine ve ağır ifadeler kullanmasına Kaçar, aynı sertlikte cevap verdi.
Kaçar, mesajında, 'O karede ben bir tek Devletin Başbakan'ını görüyorum sen kime söylüyorsan o lafı.. Haddinizi bileceksiniz...  Terbiyesizlik yapmayın' ifadeleriyle yanıt verdi. 

VOLKAN ŞEN'E DESTEK

Trabzonsporlu Giray Kaçar'dan takım arkadaşı Volkan Şen'e destek

Bordo-mavili takımın başarılı oyuncusu, Çaykur Rizespor karşılaşmasında Volkan Şen'in ağlayarak oyundan çıkmasıyla ilgili Twitter'dan görüşlerini açıkladı. Giray, şunları yazdı:

"2 tane bilet alıp ne bana küfür edebilirsin ne de takım arkadaşıma. Kimsenin kimseye hakaret etmeye hakkı yok... Benim destekçim olmasın böyle. Kendini bilmez eline telefonu alıp kime ne söylediğinin farkında olmayan topluluk... Herkes işine baksın... Devletin Başbakanı'na hakaret eden, takım futbolcusuna küfür eden hiç kimseye saygım yoktur.."

İşte tartışmayı başlatan paylaşım;

Son Güncelleme: 27.08.2013 23:01
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
hakan beldagli 2013-08-27 23:05:48

Aadam dogru soylemiss ben baskani sonuna kadsr destekliyorum ama halada anlamis deilimm nedir bu akp sevgisi ha bu arada bende akp yi destekliyorum ama oy vermedim ne zaman futbolda adaleti saglarlarsa o zaman vericemm

Avatar
hüseyin çakar 2013-08-27 23:09:16

helal giray helal volkan sonuna kadar bu takımın yönetimin yanındayız

Avatar
bilen biri 2013-08-27 23:12:46

Giray o laflari sana bir sokarlar dostum!!! Senin futbol hayatin bitmek uzereyken o taraftar sana sahip cikti ne cabuk unuttun...''Herkes Kacar dedi,Giray Kacmaz '' diye pankart asti o seyirci, seni sahiplendi simdi sen napiyorsun ...iki tane bilet alip oyle mi ? Nedense bu tepkileri hep Trabzon'lu olmayan devrismeler yapiyor...Sasirmiyoruz...

Avatar
özgür 2013-08-27 23:58:47

Giray saçmalamis. Tipki oynadığı top gibi

Avatar
Özcan Aktas 2013-08-28 00:05:02

Bilen biri kardesim yapma. Siyaset de yapmayalim dogru ama bu futbolculara sahip cikalim. Volkanin o ruh halini biz anlayamayiz. Adama kimsenin küfür etmeye hakkimiz yok. Birak taraftari insanliga yakismaz.
Tranzon taraftarina küfür futbolcusuna hakaret yakismaz. Ben de begenmiyorum volkani ama bunu ifade etmenin daha insancil daha münasip yollari var. Onlarin hepsi bizim evlatlarimiz. Üc kurusluk tartismaya üc bes puana satmayalim. Vesselam

Avatar
burkay salih 2013-08-28 00:10:34

Ne kadar chp zihniyetli varsa bu resimden gocunmuş anlaşılan. Herkes sizin gibi düşünmek zorunda mı. Giray sonuna kadar haklı.

Avatar
gokhan bektas 2013-08-28 00:21:15

abi allahina kurban o diyenler anisindancikmamis belli picler

Avatar