Hakem Kararı Hakkında Konuştu

Sivasspor beraberliği sonrası Mustafa Akçay'ın açıklamaları...

Hakem Kararı Hakkında Konuştu

Sivasspor beraberliği sonrası Mustafa Akçay'ın açıklamaları...

20 Ekim 2013 Pazar 20:15
Hakem Kararı Hakkında Konuştu
Trabzonspor Teknik Direktörü Mustafa Akçay, “70. dakikaya kadar oyunun içerisinde olduk. İlk yarıda ciddi anlamda pozisyonlarımız vardı. 60’ıncı dakikada ki Mustafa’nın cezalı duruma düşmesinden sonra. Bana göre ağır bir karar. Yine de hakemin vermiş olduğu karara saygı duyuyorum. Bana biraz ağır geldi. 62. Dakikadan sonra özellikle 3. Bölgede çok etkin olmayan bir yapımız vardı zaten daha önceki maçlarda. Bir oyuncu eksildikten sonra 70’den sonra ki süreçte biraz daha savunan takım konumunda olduk” dedi. 

Trabzonspor’un maçın genelinde iyi bir mücadele örneği ortaya koyduğunu da kaydeden Akçay,” İyi bir mücadele oldu. Ama dediğim gibi evimizde 2 puan kaybettik. Her zaman Süper Lig’de kazanamadığın süreci kaybetmeyeceksin anlayışı bizim takımda her zaman olacak. Biraz akılcı davranıyoruz ama 2 puanı kaybettik. 70’inci dakikaya kadar bu ifademi kullanabilirim. Ama 70’den sonra rakip daha iyi oynama şansı buldu. 1 puan iyi. Belki bize ilerde çok gerekli olacak bir 1 puan olarak görüyorum. Sonucunda 10 kişi kaldıktan sonra mücadeleyi üst düzeye taşımaları ve sorumluluk almaları bizi sevindiren bir durum!”  diye konuştu.
Son Güncelleme: 20.10.2013 20:18
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Özkan ts 2013-10-20 20:24:10

Hocam 10 kişi kalmasakta bence sonuç değişmezdi. Maalesef!

Avatar
Ramo 2013-10-20 20:34:39

Senin akilci oyununu s. Ulan su henrikede ne buluyon

Avatar
Enver Adanur 2013-10-20 20:40:45

Bu Takım üç sene Şenol Güneşten Çekti Üç Sene İçersin de Tahat Bir maç,Güzel Bir Futbol İzleyemedik, Galiba Bir Üç Senede Bu Adam,dan Antrenör Bozuntusun, Dan Çekecez Öyle Benziyor,Adam 1461,Trabzonspor,u Kullanarak Trabzonspor,a Antrenör Oldu, Fakat Trabzonspor Ona Beş numara Büyük Geliyor Maalesef, Kaç Hafta Oldu Ben Geleceye Dönük Bir Umut Göremiyorum, Trabzonspor Sivasspor,a Değil Gol, Şut Bile Attırmamalı iki kiş noksan da oynasa, Ne Böyle Futbol Oynanır,Ne Böyle Kadro Kurulur,Nede Böyle Oyuncu Değitirlir,

Avatar
Osman uzun 2013-10-20 21:22:42

Sana ne söylenebilirki bildiğini okuduktan sonra.delinin yüzüne tükürmüşler allahım sana şükür yağmur yağıyo demiş.sen maludayı birilerinin emriyle oyunda tut,santraforu dişarı al yerine defansıf al.zeki den ne bekliyosan oda ayrı tabi.sendeki bu kafayla üç koyunu bekliyemiyen başkanından anca bu beklenir.

Avatar
hasan kahraman 2013-10-20 21:24:57

Senden hoca falan olmaz

Avatar
birol KÖLEMEN 2013-10-20 21:36:02

Hocam cikiyorsun millete hikaye anlatiyorsun.ilk yari üç pozisyonumuz var o kadar.elinde koca trabzonspor var.boktan bir sivas takimi 90 dkka tek kale oynamis sen ne anlatiyorsun.hala henrike denen adamdan ne bekliyorsun.biz senin bu kör sistemin yüzünden ne ölürüz nede güleriz...

Avatar
Sercan özbek 2013-10-20 21:37:32

Hocam bu anlattıklarınız iyi hoş ta siz Trabzonspor'un büyüklüğünü hiçe mi sayıyorsunuz. Biz Sivas ile berabere kaldık diye sevinmemizi mi istiyorsunuz.Yapma hocam iki tane ileri gidebilecek adamın var ikisinide çıkartıyorsun Zekiyi alıyorsun Bambayı oynatıyorsun bunların Trabzonspor'da ne işi var Allah aşkına Trabzonspor'un ağırlığını taşıyamayan her kimse bizi oyalamasın lütfen.

Avatar
Sultan Reşat çakıroğlu 2013-10-20 23:58:10

SenHenrike Zeki bize muhtaç edenlerin Allah belasını versin

banner573

banner575