Flaş Haber
Kapat

Hakemler Utanmasın Mı Ahmet Çakar?

Çakar'dan çıkara göre yorum...

Hakemler Utanmasın Mı Ahmet Çakar?

Çakar'dan çıkara göre yorum...

18 Şubat 2013 Pazartesi 12:39
Hakemler Utanmasın Mı Ahmet Çakar?
 Spor yorumcusu ve eski hakem Ahmet Çakar dünkü maçtan sonra Trabzonsporlu futbolcuları çok ağır bir şekilde eleştirmiş ve şunları söylemişti “Trabzonsporlu futbolcular utanmalıdırlar. 1461 Trabzonlu futbolcular sahaya çıksa bu kadar kötü oynamazlardı…”


Trabzonspor’u çok ağır şekilde eleştiren Ahmet Çakar, Trabzonspor’un golünü vermeyen Fenerbahçe’ye ofsayttan gol attıran maçın hakemi hakkında ise şunları söyledi “Bülent Yıldırım harika maç yönetti. Son yıllarda böyle başarılı hakem görmedim…”

Bu kadar bariz hatalar yapan hakemin suçsuz olarak gösterilmesi Trabzonsporlu taraftarlardan tepki aldı. 

Son Güncelleme: 18.02.2013 14:38
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
aho 2013-02-18 12:49:45

hakem harika beyler,gocunmayin saga sola saldirmayin gurur yapmayin,takima bakin,iste boyle dusunerek takimin icine sican sizlersiniz,konusmalarinizdan oyuncularda etkileniyo aslinda,,ama takimin boyle rezil top oynamasini gormuyorsunuz,okadar yorumunuzu okudum sadece hakem verilmeyen gol. yazik size

Avatar
bşkdz 2013-02-18 12:51:39

boş konuşmaya bayılır...

Avatar
musa semiz 2013-02-18 13:26:39

adam dediklerinde ne var ki adam doğru diyor milyonlarca insan oraya gelmiş adam gibi yüreğiyle oynayan kimse yok ya onurun emeğine yazık yazık valla onca insan gelmiş oraya 1461 bunlarda daha yürekli

Avatar
erg 2013-02-18 13:32:12

trabzonsporu sistemli olarak federasyonun talimatıyla küme düşürmeye çalışıyorlar.bakınız yapılan hatalar bir iki değil her maçta hata var ve takımın kaderini çiziyorlar.

Avatar
Mehmet SAĞLAm 2013-02-18 13:33:20