Flaş Haber
Kapat

Halil Altıntop'dan Burak Yılmaz Bombası

Trabzonspor'un başarılı futbolcusu Halil Altıntop hakkında söylediği sözlerle taraftarların hislerine tercuman oldu

Halil Altıntop'dan Burak Yılmaz Bombası

Trabzonspor'un başarılı futbolcusu Halil Altıntop hakkında söylediği sözlerle taraftarların hislerine tercuman oldu

15 Temmuz 2012 Pazar 20:11
Halil Altıntop'dan Burak Yılmaz Bombası
Burak Yılmaz konusunda taraftarında sürekli tepkisini çeken " takım sürekli Burak'a oynuyor" olayını uygun bir dille gündeme getir. " Türkiye'ye gelmiş geçmiş en iyi golcülerden bir tanesi bunu geçen sezon gösterdi zaten, belki gol sayısında geçen sezona ulaşamıyacağız ama takım anlamında çok daha güzel şeyler yapabileceğiz.Burak Yılmaz'ın gidişiyle beraber takım olarak bir birimizi daha iyi destekleyebileceğiz, şu an ortam buna çok daha müsait" şeklinde açıklama yaptı.

Ayrıca Tolga Zengin konu ile alakalı olarak Burak Yılmaz'ın tercihi olduğunu ve saygı duyulması gerektiğini söyledi.Son bir kaç seneye bakıldığında bu durumlara alıştıklarını söyleyen tecrübeli kaleci futbol kağıt üzerinde oynanan bir oyun değil diyerek. Atılan gollerin kağıt üzerinde olduğunu dile getirdi.Ayrıca adaletsiz kararlar verilen futbolun, artık kaptana eskisi kadar zevk vermediğini söyledi.
Son Güncelleme: 15.07.2012 20:19
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ismail 2012-07-15 20:29:12

trabzonspor'dan burak gibi niceleri geldi geçti tabiki öyle.istanbul takımlarını tercih eden diğer emekliler gibi oda sandıkta yerini alacaktır.

Avatar
Erhan Dönmez 2012-07-15 20:35:44

egemen korkmaz dedi̇k korktu kaçti,,selçuk inan başaracağiz dedi̇k i̇nanmadi gi̇tti̇..burak a da güvendi̇k yilmaz birakmaz dedi̇k o da yildi satti gi̇tti̇..ceyhuna güllüselamlar verdi̇k gönderi̇k..paraya selamimizi deği̇şti̇...engi̇ne de bi̇ baytar lazimdi fati̇h teri̇me kendi̇ni̇ tesli̇m etti̇ vs vss..ama trabzonspor hep var ve var olacak...

Avatar