Hatayoğlu'ndan Siyasilere Sandıkta Protesto

1967 Trabzonsporlular Derneği Başkanı Alaattin Hatayoğlu' ndan çarpıcı açıklamalar...

Hatayoğlu'ndan Siyasilere Sandıkta Protesto

1967 Trabzonsporlular Derneği Başkanı Alaattin Hatayoğlu' ndan çarpıcı açıklamalar...

31 Ocak 2014 Cuma 23:35
Hatayoğlu'ndan Siyasilere Sandıkta Protesto
İstanbul'dan yürüyüş için Trabzon'a gelen isimlerden olan Hatayoğlu, “Trabzon’da yapılan yürüyüş, katılım anlamında güzeldi ama organizasyon anlamında ufak tefek aksaklıklar vardı” dedi. İstanbul’da gerçekleşmesi beklenen büyük eylem hakkında dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Siyasilere tepkilerini dile getiren Alaattin Hatayoğlu, yerel seçimlerde dikkat çeken bir protestonun daha altına imza atacağını söyledi.

İşte o açıklamalar;

Son Güncelleme: 01.02.2014 12:55
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
behram fazlıoğlu 2014-01-31 23:47:23

bu işler danışıklı dönüşüklü,seçimden sonraya kalır bu iş.kimse bu işin seçimden once neticeleneceğini düşünmesin

Avatar
Ilhan 2014-02-01 00:30:46

bu adami seviyorum.

Avatar
rıfat sağlam 2014-02-01 00:49:26

ben bu adama hayran oluyorum öyle şeyler konuşuyor ki,hiç freni yok herkese söylenmesi gereken herşeyi konuşuyor.özellikle siyasilerin ağzının payını veriyor.helal sana başkan ama artık yönetime girde sesimiz ol.

Avatar
cengiz güner 2014-02-01 01:28:51

istanbuldaki yürüyüş ne zaman olucak bari onuda söyleseydi.adam haklı beyler.

Avatar
Murat cakir 2014-02-01 03:32:05

Ulaaa bu ne yapacak acaba ?? Yoksa oy sandiklarinimi sakliyacak heeee

Avatar