Trabzon 21°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
Flaş Haber
Kapat

Hayrola İlhan Cavcav Rahatsız Mı Oldun?

Gençlerbirliği Başkanı İlhan Cavcav'dan tuhaf açıklamalar...

Hayrola İlhan Cavcav Rahatsız Mı Oldun?

Gençlerbirliği Başkanı İlhan Cavcav'dan tuhaf açıklamalar...

12 Şubat 2013 Salı 13:20
Hayrola İlhan Cavcav Rahatsız Mı Oldun?
 3 Temmuz sürecinin ardından yaşananları değerlendiren Cavcav, Trabzonspor'un kupa ısrarına yönelik ise, "Sadri Şener, aslında çok iyi bir insan, kendisine saygım var. Ama bundan 2-3 ay önce Kulüpler Birliği toplantısı öncesi Sadri Bey'i aradım, 'Biz Anadolu kulüplerini kuran insanlarız. Siz de Trabzonspor olarak bizim simgemizsiniz, toplantıya gelin' dedim. '17 kulüp var. İmza verin, Trabzonspor'un kupasını verin. Ben o zaman geleceğim, bundan sonra ağzımı açarsam Sadri değilim' dedi.

Benim buna diyebileceğim bir şey yok. 3 Temmuz olaylarından sonra Fenerbahçe gibi büyük bir camianın insanı 4-5 ay hapis yattı. Bizim federasyona 'Trabzon'un kupasını verin' dememizin mantığı yok. Ben Trabzonspor'un yerinde olsam, -tamam kardeşim kupayı aldın- seni Avrupa'ya gönderdiler, Avrupa'da elendin ama bu yüzden Trabzonspor'un kasasına 34 milyon 500 bin euro para girdi. TFF'nin vermiş olduğu bu kararı biz Kulüpler Birliği olarak bozamayız. Sadri Bey, her gün 'vay kupam da kupam' deyip, Aziz Yıldırım da konuşmalarıyla Trabzonspor ve Fenerbahçe seyircisini karşı karşıya getirdiler" ifadelerini kullandı.
Son Güncelleme: 12.02.2013 13:24
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
yurt61 2013-02-12 13:37:00

sayın ilhan cavcav para ile her değeri alamazsınız bu yüzden büyük kulüp değil senin yönettiğin kulüp pdemekki para verdikleri sürece yenile biliyor takımlar bazı değerler özelliklede alın terinin değeri olmaz.sen bunu anlayamamışsın kusura bakma

Avatar
OFLU 2013-02-12 13:47:18

adi̇ kaypak heri̇f

Avatar
BARTO 2013-02-12 15:12:48

sayın i̇lhan cavcav sizin gibi bir futbol duaimi bir insan nasıl böyle bir konuşma yapabiliyor aklım almadı bahsettiğiniz camia tranzon ve trabzonspor ozaman para kazanmaksa amaç si̇z fenerbahçeye bütün maçlarinizi satin para kazanin ... tabi̇ yapmadiğiniz nemalum.

Avatar
Ahmet keskin. 2013-02-12 17:31:15

senin allah belani versin utanmaz herif. yasa bak bir ayagin mezarda utanmadan sikilmadan , allah korkusu yokmu sende serefsiz adam.

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2013-02-12 17:59:38

fenerin uşaklığını oynamaya devam edin biraz adam olup insan hakkından yana olabilseniz o 17 veya 15 takımın karşısında ne tff nede birinin helal alın derini bırak almayı göz bile koyamazdılar.

Avatar
Selim HAYDAROĞLU 2013-02-12 18:09:44

peki sayin ilhan cavcav avrupa kupasından gelen paranın hesabını yaptınızda şampiyonluk parasını neden hesaba katmıyorsunuz ligimizde şampiyon olana para vermiyorlarmı sanıyorsunuz mesele sadece teneke parçasını almak değil hem maddi hem manevi anlamda zarara uğramıştır trabzon spor.

Avatar
MACKALI 2013-02-12 18:23:25

bu pezevenk ne zamandan beri duayin olmus bunlar futbolun pislikleri ikinci lige bile bu ibnelerin yuzunden bir yil gec ciktik son macimiza cikmayip hukmen malup sayilmisti bizede 4 gol lazimdi cikamadik gencler birliginin basinda bu ibne vardi ozamanda

Avatar
şahin bey 2013-02-12 18:51:21

bu herifcioğulları şikecilerle ortaklaşa işler yapan puştlar adamın yüzüne başka arkasına başka konuşurlarbunları fb. gs. bjk buzamana kadar iyi kullanmış havuzdan para fazla alsınlar diye ts kıcını yırttı kac zaman bunlar anlamaz terbiyesizler.

banner573

banner575