Flaş Haber
Kapat

Hekimoğlu Bombaladı

Trabzonspor Başkan adayı Celil Hekimoğlu, yönetimi ve teknik heyeti topa tuttu.  

Hekimoğlu Bombaladı

Trabzonspor Başkan adayı Celil Hekimoğlu, yönetimi ve teknik heyeti topa tuttu.  

17 Eylül 2016 Cumartesi 22:11
Hekimoğlu Bombaladı
Alanyaspor’a deplasmanda 3-0 yenilen Trabzonspor karşılaşmasının ardından, Trabzonspor başkan adayı Celil Hekimoğlu önemli açıklamalarda bulundu.

''Sabrın arkasına kimse sığınmasın'' diyen Hekimoğlu şunları söyledi: ''Hep sabır dedik, yönetime sabır dedik, teknik heyete sabır dedik. Ama artık yeter bu kadar da olmaz. Bugün oynadığımız rakiplere bakın. Alanya yeni kurulmuş bir takım. Takır takır oynuyor. Yeni kurulan Karabük’e bakın. Takır takır oyun oynuyor. Hocamız Trabzon’u tanıyor. 3. Dönemi. Bildiği bir şehir. Takım bilinen bir takım. Yüzde 30’u değişti.  Her şeyi de sabırın arkasına iteleyip sorunları örtmeyelim. Bu kadar sorun var. Yani nasıl görmezler?  Bu takımın sağbeki Bosingwa’yı, Cavanda’yı yolluyorsun, orada oynayacak tek oyuncu  Zeki Yavru’yu oynatmayıp onun yerine Mustafa Yumlu ve Bero’yu deniyorsun... Bu taraftarın, bu camianın aklıyla oynamayın... Buradan başarı beklemeyelim ve kimse sabır diye diye sabrın arkasına sığınıp bu takıma kaybettirmesin.''


 
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
KETEN 2016-09-17 19:25:24

Scout ekibi acilen kovulmalı. Sergen YALÇIN'ın bir demecini hatırlıyorum. Bir futbolcunun iyi olup olmadığını 15 dakika izlediğinizde anlarsınız demişti. Yüzlerce defa futbolcuyu izleyip iyi olduğunu anlayamıyorlarsa bilerek Trabzonsporu sabote ediyorlar ve kötü futbolcuları transfer ettiriyorlar demektir.

Avatar
KETEN 2016-09-17 19:34:58

Futbolun F sinden birazcık anlayan bir scout ekibi istese bile bu kadar kötü futbolcuyu bir araya getiremez

Avatar
Ali yıldız 2016-09-17 19:47:18

Bu çinli oyuncu 7-8 takım değiştirmiş böyle bir futbolcuyu almak aklı karı iş değil. Böyle futbolcu piyasada çook

Avatar
Hasan Cömert 2016-09-18 00:55:48

Sonuna kadar haklı adam,sabır sabır nereye kadar,adamların takımı da yeni takım,Karabük 24 tane transfer yaptı, bizden daha iyi,bizimkiler bir golde yıkılıyor,Onur da frikik de çok güzel yerde duruyor, adam ortaya atıyor, onu tabi tutamaz.

Avatar
ersun 2016-09-17 22:50:54

herkes oynar sağ bekte mustafa yumlu oynamaz sen teknik direktörsen bende messiyim

Avatar