Henrique Maç Sonunda Transferi Hakkında Konuştu

Hafta içerisinde tam satılacakken Tolunay Kafkas'ın engeline takılan Birezilyalı futbolcu Eskişehirspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Henrique Maç Sonunda Transferi Hakkında Konuştu

Hafta içerisinde tam satılacakken Tolunay Kafkas'ın engeline takılan Birezilyalı futbolcu Eskişehirspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

31 Ocak 2013 Perşembe 22:16
Henrique Maç Sonunda Transferi Hakkında Konuştu
Henrique, “90 dakika boyunca iyi bir taktik disiplin gösterdik. Hocamız bizden bunu bekliyordu. Şimdi kafamızı kaldıracağız. Hoca ile 2 gündür çalışıyoruz. Bundan sonraki süreçte durumu düzelteceğiz.

Hocamızla 2 kez görüşmemiz oldu. Bu görüşmenin sonunda kendisi beni burada görmek istediğini söyledi. Ben de kaldım. Lizbon’dan gelen teklif vardı. Şimdi kupada üst tura çıkıp, ligde yukarılara tırmanmak istiyoruz. Bende ortaya koyacağım futbol ve atacağım gollerle takımıma katkı sağlamak istiyorum” şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 31.01.2013 22:19
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
murathan 2013-01-31 23:19:37

2 sene oldu düzelmedin şimdimi düzeleceksin senden bir bo.. olmaz

Avatar
Kazim ALAca 2013-01-31 23:21:58

henriqeden futbol ve gol bekleme öküzden süt beklemek olur janko.halilide ayni
kefeye koy bu oyuncularla oyunda üstünlük galibiyet beklerken kümeye gitmeyelim.allah korusun!senol hocanin israrla oynatti sonunda istifa etti.tolunay ayni yoldan gidiyor 3.5 senenin bucugunu bu gidisle göremez hatilatirim

Avatar
abdullah @murathan 2013-01-31 23:42:46

senden olsa olsa iyi bi kazma olur

Avatar
ibrahim özer 2013-02-01 02:09:11

bu iyi topçu kim ne derse desin

Avatar
GÖKHAN METER 2013-02-01 08:53:24

arkadaşlar sene başinda ne güzel benfica colmana iyi para vermişti.herkes sadri başkana saldirdi,herkesi satiyor diye.colmanin turşusu çok güzel oluyor değilmi,her maçi kurtariyor.bu henriqeyi de şimdi satamazsak bir daha satamayiz.tolunay hocanin ilk yanlişi onu elden çikarmamak,umarim yanilirim.

Avatar
niyazi 2013-02-01 10:30:56

ya arkadaş habu adamdan futbolcu olursa,,, bende ainştayn olur... ayrıca bunun bence zeka problemi var... tahtaları eksik.... la gönderin gitsin... belki para verurler habuna...

Avatar