Hocanın Arabasını Aldılar Sümer'in Altına Sıfır Araba Çektiler

Trabzonspor'da Özkan Sümer'e tahsis edilen sıfır araç tepkilere neden oldu.

Hocanın Arabasını Aldılar Sümer'in Altına Sıfır Araba Çektiler

Trabzonspor'da Özkan Sümer'e tahsis edilen sıfır araç tepkilere neden oldu.

23 Mayıs 2018 Çarşamba 00:22
Hocanın Arabasını Aldılar Sümer'in Altına Sıfır Araba Çektiler

Basketbol takımının koçuna tahsis edilen aracı geri alan Trabzonspor Kulübü'nün Özkan Sümer'e tahsis ettiği lüks araç büyük tepki çekti.

Trabzonspor'da tam yetki verilen Özkan Sümer'e kulüp tarafından tahsis edilen 200 Bin TL değerindeki sıfır marka araç taraftarların tepkisine neden oldu.

Son gerçekleşen Trabzonspor Divan Genel Kurulu'nda Serdar Bali'nin dile getirdiği olaya Özkan Sümer oldukça sinirlenmiş, genel kurul sonrasında gergin anlar yaşanmıştı.

Sümer'in Trabzon'da lüks araç ve özel şöför ile gezdiğini gören Trabzonsporlu taraftarlar tepkisini şu şekilde dile getirdi;

"Biz çocuklarımızın okul harçlıklarından keserek Trabzonspor'a ödeme yapıyoruz. Özkan Sümer'e son model sıfır lüks araç tahsis ediliyor. Bu nasıl tutarsızlık?"

Son Güncelleme: 23.05.2018 00:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
rsm 2018-05-23 08:27:37

sen nasıl bir haber sitesisin yaa dost musun düşman mı

Avatar
Erkan 2018-05-23 08:47:57

Milyon euro ları alıp sahada gezen futbolculardan rahatsız olunmuyorda Futbol direktörünün arabası mi rahatsız ediyor...Bu adam futbolun patronu oldu biraz hakkaniyetli olalım ya...Yapacağı doğru tercihlerle belkide kulübü bataktan çıkaracak bu adam el üstünde tutulması lazım

Avatar
Ergün Özşahin 2018-05-23 01:24:45

Bu kadar sığ bir olayı mesele yaparsak bir arpa boyu yol alamayız. Bunlarla uğraşmak beyhudeliktir. Özkan Hoca bir görev üstlenmiş afedersiniz eşekle mi gezecek!

Avatar
Taraftar 2018-05-23 18:38:34

Kim ne derse desin futboldan futbolcudan çok iyi anladığına emin olduğum Özkan Sümer hocama 200 bin TL'lik arabayı eleştireceğinize 1 milyarlık borcu yapan yöneticilere de bir söz söyleyin isterseniz 82 yaşında bu göreve gelmeyi kabul eden bu hocamıza bir araba üzerinden saldırmak ancak Trabzonspor düşmanlarının işi olabilir... Ne yapacak yürüyerek mi gidecek otobüs bileti mi verecek yönetim bu kadar saçma bir konu olamaz...

Avatar
Ayıp 2018-05-25 22:16:13

Özkan Sümer, Ahmet Suat Özyazıcı Trabzonspor'dur. Gerekirse kulüp bu insanların üzerine yapılır. Yaptığınız haber ise koskocaman bir ayıptan ibarettir. Allah hocamıza güç, sağduyulu taraftarımızı da sabır versin.

Avatar
Dağhan 2018-05-23 18:06:41

Bakin bu maksatli bir haber... O rahatsiz olan kişiler, ayni rahatsızligi TS'un milyonlarca avrosu sokağa atılirken de duymuşlar mı? merak ediyorum.Ayrica neredeyse sokaktaki vatandaşin bile arabalari 150-200 bin TL. Sn.Sümer iki ucuz ve kaliteli topçu getirir o 200 yüzbini çıkarir.

Avatar
Mc5561 2018-05-28 19:13:15

Trabzonspor un en büyük düşmanı orospu karı gibi dedikodu yapan yerel medyadaki bir kısım kahpeler dır. Bu kafa TS un yakasından düşmelidir.

Avatar
Güray Yağcı 2018-05-26 12:16:23

Özkan sümer efsanelerden ama bu kadar lükse ne gerek var

banner575