Hocasının Gözüne Girdi

Trabzonspor'un Antalya kampında yaptığı kurtarışlar dikkat çekti.

Hocasının Gözüne Girdi

Trabzonspor'un Antalya kampında yaptığı kurtarışlar dikkat çekti.

18 Ocak 2014 Cumartesi 21:08
Hocasının Gözüne Girdi
Trabzonspor Türkiye’nin kaleci fabrikası haline geldi. Yıllarca Şenol Güneş daha sonrasında Tolga ve Onur’un performansıyla devam eden üretime bir yenisi daha ekleniyor.

1995 Trabzon doğumlu genç kaleci İbrahim Demir, hazırlık kampına damga vuran isimlerden oldu. Yaptığı kurtarışlar ve hırsıyla dikkat çeken Demir’e, hocası Kenan Sivrikaya’ nın da çok güvendiği öğrenildi.

Bilgisayarında tuttuğu analiz ve raporlar ile Trabzonspor’un elektronik beyni olarak adlandırılan idari menajer Serkan Ünver’in kampta çektiği ve “Genç kalecimiz İbrahim çok iyi olacak…” sözüyle paylaştığı fotoğraf, sosyal medya üzerinde büyük beğeni topladı.

Kaynak: HaberTS.com

İşte o kare;

Son Güncelleme: 18.01.2014 21:14
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
hepyek 2014-01-18 21:57:36

zeki ayvaz denilen vatandaşın trabzonspor gibi bi camiada ne işi var .adamın bikere duruşu ofsayt gitsin nere giderse istemiyoruz böyle kaleci

Avatar
metin can 2014-01-18 22:45:35

Havada asılı duruyor, hay maaşallah...

Avatar
Alptuğ Tosun 2014-01-18 23:01:09

i̇brahim göztepe maçında iyiydi.fatih öztürk ve ibrahim demir varken bu zeki ayvaz niye şans buluyor anlamış değilim ki.

Avatar
emrah bayraktar 2014-01-19 00:52:04

arkadaşlar zekiyi neden eleştiriyosunuz daha cok genc onlar bumabtıkla 1461 den gelen hic bit oyuncuyu kazanamayız

Avatar
kamal gülay 2014-01-19 11:05:22

çocuk kaleci deqil sanki bi kaplan masallah zeki ye qelince o kalecilik hariç herişi yabsin yetenek yok onda

Avatar
kürşat ocak 2014-01-19 11:06:17

agzı olan konusur herkes zeki ayvaz ı kotuluyor bırader sız alıstınız yabancı ulkelerden yabancı ıllerden futbolcu ıstemeye ınsan bı derkı la nede olsa genc ve trabzonlu ama nerde.... yok ne olur zekıden de yok bılmem nede la sızın zekı ayvaz dedıdıgınız adam futbol takım dakı en eskılerden gelen ısım ha dersenız ıyı kalecı degıl ozmn hocaları ıyı egıtmemıstır......beyler bos konusmanin anlami yok

Avatar
Arif TEMEL 2014-01-19 13:12:12

bu resim şenol güneşe mi ait .her neyse kumaşı saglam birine benziyor ama bir maçını izlemeden fazla bir şey diyemem ben tamam dersem tamamdır hayatımda hiç bir futbolcu hakkında verdiğim kararda yanılmadım.

Avatar
Arif TEMEL 2014-01-19 13:14:32

yanılmadım.i̇yi demişsem iyi çıkmıştır.beğenmediğim trabzonsporun başına bele olmuştur.

banner573

banner575