Flaş Haber
Kapat

Hollanda Basınından Bomba Bir Transfer Haberi

Hollanda'nın en çok ziyaret edilen spor sitesi SoccerNews.nl, Trabzonspor'un yıldız futbolcuyla ilgilendiğini yazdı

Hollanda Basınından Bomba Bir Transfer Haberi

Hollanda'nın en çok ziyaret edilen spor sitesi SoccerNews.nl, Trabzonspor'un yıldız futbolcuyla ilgilendiğini yazdı

28 Aralık 2012 Cuma 17:50
Hollanda Basınından Bomba Bir Transfer Haberi
SoccerNews.nl'nin haberine göre, Belçika'nın Anderlecht takımında forma giyen 25 yaşında ki Brezilyalı orta saha oyuncusu Kanu için Trabzonspor'un teklif yaptığını belirtti. 2008'de Anderlecht'e transfer olan Kanu'ya Trabzonspor'un 3 milyon Euro bonservis bedeli teklif etti. Anderlecht forması ve kiralık olarak gittiği Cercle Brugge takımında toplam 82 lig maçında 12 gol attı.

Öte yandan Kanu'nun son haftalarda sergilediği performansı taraftarlar tarafından sık sık eleştirildi ve maçta yuhalanmasına neden oldu.



Son Güncelleme: 28.12.2012 17:58
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
AMAN YA RABBI YA 2012-12-28 18:32:02

gelsin bizde yulariz sorun degil

Avatar
seven 2012-12-28 21:15:57

aman ne cok gol atmiss

Avatar
ali @AMAN YA RABBI YA 2012-12-28 22:53:12

:)

Avatar
hamit 2012-12-28 23:43:38

millet sneyder diyo kaka diyo kuyt krasic alıyo biz hala saçma sapan topçuları takip ediyoz aglancak halimize gülüyom ya::d

Avatar
trabzonlu 2012-12-29 00:05:37

yönetim birsürü orta saha oyuncumuz var ne yapacaksın ortasahayı. artı neden hep başka taraftarın beyenmediği futbolcuyu bize layık görüyorsun?

Avatar
uğur @AMAN YA RABBI YA 2012-12-29 00:14:30

bu yönetim le biz hiç bir yere gelemeyız kardesım bunu kafanıza sokun bu yönetım deil kım gelırse gelsın bısı yapamaz artık 27 senedır gelen ne bok yedı a.q yeter ya yeter bu mıllete yazık günah neyın peşindesiniz trabzonspor ruhunu yitirmiş bir ölü kım ne derse desin bu takım dan hiç bişi olmaz bu takım için kimler kalp krizi gecirdi öldü kımın uğrunda allah onları hem bu dunyada hem o dunyada bildiği gibi yapsın...!

Avatar
servet 2012-12-29 14:48:49

trabzon artık erzil ve adi bi yönetime sahip 30 yaşındayım ama şampiyonluk görmedim ama belki mezarda görürüz heeee. galatasaraylı olcam sonunda

Avatar