Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

İki Milli Trabzonsporlu Topun Tam Ağzında

Trabzonspor'da kupa maçlarında şans verilmesine rağmen bekleneni veremeyen iki futbolcuya yol göründü

İki Milli Trabzonsporlu Topun Tam Ağzında

Trabzonspor'da kupa maçlarında şans verilmesine rağmen bekleneni veremeyen iki futbolcuya yol göründü

17 Ocak 2013 Perşembe 11:51
İki Milli Trabzonsporlu Topun Tam Ağzında
Robert Vittek, Antalyaspor karşısında sonradan oyuna girip bir gol atmıştı. Gönderilecek oyuncular arasında olan tecrübeli forvete, Şenol Güneş bir şans daha verdi. Mersin İdmanyurdu karşısında sahaya ilk 11’de çıktı.

Ancak Vittek, bu karşılaşmada yine büyük hayal kırıklığı yaşattı. Forvette etkili bir görüntü çizemedi. Karşı karşıya pozisyonlardan yararlanamadı. Elazığspor’un ilgilendiği Slovak futbolcuyla önümüzdeki günlerde yolların ayrılması bekleniyor.

Marek Cech ise son kupa maçında sahadaydı, yaptığı hatalar ile dikkat çekti. Şenol Güneş'in kadroda istemediği futbolculardan biri de Cech olmasına rağmen, kendisine herhangi bir teklifin olmaması başarılı teknik direktörü zor duruma sokuyor.

Son Güncelleme: 17.01.2013 11:54
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Recep Yazıcı 2013-01-17 13:51:09

vittek gitmememeli

Avatar
İlker yıldız 2013-01-18 02:19:52

oha be vittek bekleneni veremedimi ! adam daha ne yapsın nasıl bir haberdir bu.!!!!!!!!!!!!

Avatar
hacı bektaş 2013-01-18 02:22:01

neyin kafasını yaşıyosunuz vittek kampın en iyisi olmuş şenol hocanın gözdesi adam .

Avatar
Sawas-war 2013-01-18 02:33:46

burdan onceli̇kle si̇z si̇te yoneti̇ci̇leri̇ne sonra ki̇mli̇gi̇nde trabzon yazan si̇yasetci̇ i̇sadami̇ burokratlar ve buyuk trabzon taraftarina sesleniyorum otuz yildir yasadigimiz haksizliklari ve yasayamadigimiz sampiyonluga son verecek tek bi isim var haluk ulusoy..bunun icin hepimizin bi adim atmasi gerekiyor..

Avatar
NASIL YANİ 2013-01-18 06:08:23

vi̇ttek etkili̇ olamamiş mi.adamher topu olumlu kullandi-top sakladi pozisyona girdi̇.uzaya araçmı gönderecekti

Avatar
musakemal 2013-01-18 07:53:12

ne istiyorsunuz anlamıyorum arkadaş şu futbolculardan. bu kaçıncı son şans verildi haberi. yeter daa.

Avatar
erol mestan 2013-01-18 10:25:01

bırakın şu önümüzdeki günleri falan şimdi gönderin gitsin vittek henrjke cehk allah aşkına gönderin gitsinler onların yerine bir tane yıldız forvet alın yeter afrikalı kongolu olablir onların fizik tekniklerini daha iyi kullanıyorlarr yattara gbisindenn

Avatar