İki Yıldız Orduspor Kadrosuna Alınmadı

Deplasmanda Orduspor ile karşılaşacak olan Trabzonspor'da, taraftarı üzecek gelişme

İki Yıldız Orduspor Kadrosuna Alınmadı

Deplasmanda Orduspor ile karşılaşacak olan Trabzonspor'da, taraftarı üzecek gelişme

18 Kasım 2012 Pazar 17:43
İki Yıldız Orduspor Kadrosuna Alınmadı
Trabzonspor'da Orduspor maçı öncesi Adrian şoku yaşandı. Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde bugün saat 11.00'de yaptığı antrenmanın ardından karayoluyla Ordu'ya hareket eden Bordo-Mavililer, bir balık lokantasında öğle yemeği yedi. Akşam saatlerinde Ordu'ya varan kafilede Adrian, Zokora, Volkan ve Henrique'nin olmadığı belirtildi.
 
Adrian'ın son antrenmanda bacağındaki çekme nedeniyle riske edilmeyerek Ordu'ya götürülmediği vurgulandı. Milli maç için hafta içinde Avusturya'ya giden Zokora ise yaşadığı ailevi problemler yüzünden izin alarak Fransa'ya geçti. Güneş, Volkan Şen'e de son haftalarda olduğu gibi formsuzluğu nedeniyle kadroya almadı.
 
Bu gelişmelerin ardından Trabzonspor'un yarınki karşılaşmaya Onur - Serkan, Giray, Bamba, Emerson - Yasin, Soner, Colman, Sapara, Halil - Janko 11'iyle başlaması bekleniyor.
Son Güncelleme: 18.11.2012 17:45
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
KONDİ 2012-11-18 17:59:24

muhtemel kadro iyi halil yerine emre oldumu bence çok iyi bi kadro zokorasız hücumcu trabzonsporu şimdi görücez :)

Avatar
önder inan 2012-11-18 18:08:34

halilin yerine olcan olursa süper kadro..

Avatar
Rüşen Ali 2012-11-18 18:09:55

kim bilir yönetim yada teknik ekip ne bok yedilerda adrian konusunda yalan haberlerlan kandırıyıler bizi...

Avatar
ahmet sahin 2012-11-18 21:11:20

senol hocanin serkan balci sevdasini bir turlu cozemedim. serkan ve alanzinio yu gormemek icin artik mac bile seyretmiyorum.

Avatar
temizlig 2012-11-18 22:27:08

zaten bir sorun olmasaydi sasardim. yenersek avantajli olacagiz ya ve son haftalarda adrianda formundaya alinsaydi sasardim zaten. var bunda bir bir yenigi ama neyse...

Avatar