Jaja Bakın Ne Engeline Takıldı?

Engin Baytar'ın transfer edildiği günde Jaja'nın takıldığı engel dikkat çekti.

Jaja Bakın Ne Engeline Takıldı?

Engin Baytar'ın transfer edildiği günde Jaja'nın takıldığı engel dikkat çekti.

02 Haziran 2013 Pazar 10:30
Jaja Bakın Ne Engeline Takıldı?
Engin Baytar'ın bonservis bedeli ödenmeyerek alınacak olması, alkol sorununu ikinci planda bırakırken, Jaja'nın bu engele takılması dikkat çekti.

Fotomaç Gazetesi, Engin Baytar ile anlaşma sağlandığını yazarken, Jaja konusunda "Trabzonspor'a geri dönmek istediğini açıklayan Jaja, alkol engeline takıldı. Kulüp tesislerinde içki kullanımını yasaklayan başkan İbrahim Hacıosmanoğlu'nun gece hayatına düşkün olan sambacıyı veto ettiği ileri sürüldü." yazdı.
Son Güncelleme: 02.06.2013 10:32
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
BORDO MAVİ 2013-06-02 13:18:51

tbaşkan büyük mallik yapiyosun jaja on tane engin eder, sözleşme şartlarina maç ve antrenman günlerine alkol yasaği koy aldiği ücretin yarisini ceza yaz bak bakalim içebiliyor mu, burak yilmaza onura şu kadar paraya serbest kalir maddesini koyanlardan ders almadiniz mi.

Avatar
şafak saka 2013-06-02 13:22:26

bu engin kim oluyorki trabzona geri dönüyor eger alınmışsa cok yanlış bir transfer jaja gelse daha iyi olur bu engin ünal kahramana küfür etmiş adamdır

Avatar
musa şahin 2013-06-02 13:33:52

2 senedir jajayı izleyen durumu hakkında bilgi sahibi olan varmı.adam brezilyada disiplin yuzunden kadro dişi kaliyor. lazim değil jaja maja

Avatar
dejavu 2013-06-02 13:34:07

sayın başkanım...jaja gelmiyorsa...bende taraftarliği birakiyorum..birde beşiktaş kaleçimiz tolgayı istiyormuş..takas artı para önerecekmiş... verin beşiktaşa tolgayı... holoskoyu alın...

Avatar
engin 2013-06-02 13:35:21

jajayı istiyoruz baskan, adam sarhosken bizim ayıklardan kat kat iyiydi takımı uçurur.

Avatar
gokhan 2013-06-02 12:01:34

1461 den yusuf, gokhan,goksu,caner,fatih alin yonetim

Avatar
Mehmet Yilmaz 2013-06-02 12:37:41

bu adam bizi cok istiyor ,gelmesi lazim .konusulacak durum izah edilecek oda anlasiysla karsilarsa mukavele imzalanmasi gerek.!!
jaja kesin faydali olur...

Avatar
hamza yazıcı 2013-06-02 13:00:16

ne içerse içsin adam oynuyo oyunun hakkını veriyo dimi

banner573

banner575