Flaş Haber
Kapat

Kadroda Süpriz İsim

Şenol Güneş, Gaziantepspor maçı için henüz hazır olmadığı söylenen futbolcuyu kadroya aldı.

Kadroda Süpriz İsim

Şenol Güneş, Gaziantepspor maçı için henüz hazır olmadığı söylenen futbolcuyu kadroya aldı.

01 Eylül 2012 Cumartesi 15:50
Kadroda Süpriz İsim

Trabzonspor, Gaziantepspor ile karşı karşıya geleceği maç öncesi bugün Gaziantep'e uçtu.

 

Trabzonspor'un yeni transferi Marc Janko, Gaziantepspor maçının kadrosuna dahil edildi.

 

Adrian, Colman, Vittek, Marek Cech, Olcan Adın, Aykut Akgün, Giray Kaçar, Emre Güral ve Zeki Ayvaz kadroya dahil edilmedi.

 

Trabzonspor'un Gaziantepspor maçının kafilesi şu isimlerden oluştu:Tolga Zengin, Onur Recep Kıvrak, Sol Bamba, Didier Zokora, Mustafa Yumlu, Celustka, Yasin Öztekin, Serkan Balcı, Volkan Şen, Alanzinho, Marek Sapara, Soner Aydoğdu, Zeki Yavru, Barış Özbek, Ferhat Öztorun, Paulo Henrique, Halil Altıntop, Marc Janko.

Son Güncelleme: 01.09.2012 17:45
Anahtar Kelimeler:
Kadroda Süpriz İsim
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
royalsixone 2012-09-01 16:31:23

henriqe ve sapara yerine adrian ve colman olsa sorun değil. futbol yeteneği olmayan topçuyu yollayın...

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2012-09-01 16:40:29

allah,inizi seviyorsaniz birakin gitin artik yaa şu halilde ne var uefa macinda oyuna soktun girdi ne yapti yaa bunu göremiyorlar mi bence o yanliş tercih yüzünten kuruplara kalamadik ya burada 90 dakika orata 120 dakika toplam 210 dakika bir takim gol atamiyorsa şuç kimin benim mi.

Avatar
ya bunlar komediler yaaaaa 2012-09-01 16:47:50

yine olcan yok colman yok bana kimse bunlar formsuz demeyin senol denen hoca bile demek istemiyorum ona cünkü benim gözümde hoca falan degil yine senol bey kaprisler yapiyor allah belani versin senin o kaprislerine

Avatar
ramazan bayram 2012-09-01 17:04:38

hocam colman nerde yeter artik yeter bir kerede oyuncu ya kazandir bize hocam ya enginide öyle yaptin gitti birak su inadini neden adamlarla gecinemiyorsun hocam senin yüzünden selcuk egemen ceyhun teofili jaja hepsi gitti biraz sicakkanli olsana hocam yeter artik hocam yeter !!!

Avatar
engın sımsek 2012-09-01 18:10:07

eger adrıanı oynatmıcaksn nıe aldınz adamın futbol hayatını bıtırıyorsunz senol hoca senı sevıyoz ama su ınatcılıgın olduruyor bızııııııııııııı

Avatar
kerem yılmaz @ramazan bayram 2012-09-01 19:42:01

bey efendi engini piyasaya şenol hoca çıkardı onun için bugünkü milli takım hocasıyla münakaşa etti sen sallaysın bilmeden.mümkünse sen ve senin gibiler maça gelmesin.

Avatar
hasan uzun 2012-09-01 20:37:04

ya şu hocaya bak olcan ve colmanı kadroya almamış amk

Avatar
Emrah Gökdemir 2012-09-01 20:55:14

arkadaşlar şenol hocaya haksızlık yapmayalım çünkü neden diyeceksiniz? unutmayın şenol hoca gelmeden önce trabzonsporumuz nerelerdeydi. biz takımımızı ve hocamızı destekliyecemiz yerde eleştiriyoruz tabiki eleştirme hakımız var ama biraz vicdanlı olalım elındeki en iyi kadroyu sürüyor sahaya ne yapsın bu adam. golcü lazım der transfer dönemi bitmesine 1 hafta kala golcü alırlar onad şükür hiç alamasaydık bu sezon halimiz dumandı.

banner573

banner575