Kafkas'tan FB'ye Farklı Taktik

Tolunay Hoca değişikliğe gidiyor...

Kafkas'tan FB'ye Farklı Taktik

Tolunay Hoca değişikliğe gidiyor...

12 Şubat 2013 Salı 13:48
Kafkas'tan FB'ye Farklı Taktik
 Sivasspor karşısında şok bir yenilgi alarak taraftarlarını hüzne boğan Trabzonspor'u hafta sonunda zorlu bir mücadele bekliyor. Tolunay Hocanın Fenerbahçe karşısında forvette Janko'ya şans vereceği öğrenildi. Formsuz Halil'i yedek kulübesine çekip, Janko'ya yapılacak ortalarla gol arayacak olan Tolunay Kafkas, bu hafta içinde takıma sık sık orta kesme çalıştıracak. Ayrıca cezalı Zokora'nın yerinede Soner'e şans verileceği belirtildi.  
Son Güncelleme: 12.02.2013 13:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
lazkio 2013-02-12 16:52:41

allahıma şükür halil yok

Avatar
erdoğan karakaya 2013-02-12 16:57:15

biri hocalarımıza halil ve henrique ile olmayacağını anlatmış olmalı anlatmamışsa da anlatmalı.

Avatar
servet kol 2013-02-12 18:22:27

halil tam bir öküzdür. henrigue de işe yaramaz hatta mal janko bile. trabzon fenerede yenilir. bu kadrodan hiç bişe olmaz. trabzon 1461 trabzondan 10 kat daha iyi oynuyor. takımlar yer değiştirsin.

Avatar
yusuf torun 2013-02-12 21:53:11

arada bir şu bizim yorumları okutun hocaya :) yedek kulübesine tıkılıp kalıyolar sahadaki gerçekleri göremiyolar :) hocam halili sadece yedeğemi çektin? ben yerinde olsaydım bir ay kadrodan uzaklaştırırdım. hımm bide serkanada bi çözüm bul hoca be, yoksa bi taraftar cinnet geçirip şu halille serkanın komalık etcek kendide cezaevine muhtemelen. bu durumlara düşürme bizi be hocam

Avatar
yakup kandemir 2013-02-13 22:49:25

bu futbolcularlami taktik degistirecekmis tolunay essege altin semer vursan essek essektir bunlardan bir gazoz olmaz sonumuz hayirli olsun kumeye gider gibi yakiniz .
.

Avatar
murat kalmuk 2013-02-14 11:02:41

trabzon.lu iş adamları trabzon spora sahıp çikması gerekırken onlar istanbul takımlarına sahıp çikiyorlar gerisi ortada