Flaş Haber
Kapat

Kafkas'tan Maç Sonunda Beklenen Açıklama Geldi

Trabzonspor'un Arena'da oynadığı ve Galatasaray'a 2-0 kaybettiği maç sonrası Tolunay Kafkas kısa ve net konuştu.

Kafkas'tan Maç Sonunda Beklenen Açıklama Geldi

Trabzonspor'un Arena'da oynadığı ve Galatasaray'a 2-0 kaybettiği maç sonrası Tolunay Kafkas kısa ve net konuştu.

18 Mayıs 2013 Cumartesi 21:25
Kafkas'tan Maç Sonunda Beklenen Açıklama Geldi
Kafkas maç sonrası yayıncı kuruluşa, "Hepimizin aklı kupada. Bu maçı fazla sakat vermeden bitirmek çok önemliydi. Bütün gücümüzü Çarşamba'ya vereceğiz, hedefimiz kupa" şeklinde çok kısa konuşarak, akılların Fenerbahçe ile oynanacak kupa maçında olduğunu söyledi.
Son Güncelleme: 18.05.2013 21:26
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
zafer pekdemir 2013-05-18 21:33:16

tolunay hocamız doğru söylüyor bizim için önemli olan kupa maçı hepbirlikte çarşambayı bekleyelim

Avatar
yunus demircan 2013-05-18 21:34:47

bir dek nik atam böyle konusurmu sizin amacınız ne futbolu oynamak dilmi birde yeniliyosunuz berabere bıtseydı seninde yababilcehin bukatar işde dahıt takımı sende şenerle yol ol

Avatar
UMUT 2013-05-18 21:36:23

trabzonspor tarihinde ilk defa bir sezon içinde derbi maç kazanamadı!! yenilginin tek sorumlusu sensin tolunay! tarihe geçtin ama yanlış yerden!! bu taraftar sizlerle rezil oluyor !!! kupa finalini de bugün sahada oynadığınız gibi ruhsuz bir şekilde oynayın ki tam olsun!! tarihe altın harflerle adınızı yazdırırsınız o maçtan sonra.

Avatar
yusuf_08 2013-05-18 22:34:50

aklın kupadamı yoksa .ötünde mi göreceğiz çakma guardiola. bir takım öncelikli hedefini galibiyet koymaz da sonrasını düşünürse başarı gelmez.

Avatar
ertan 2013-05-18 23:28:10

bos laflar

Avatar
Tolunay Hoca 2013-05-19 00:32:06

georginio gregion emile wijnaldum psv - jackson avelino coelho (jaja) metalist kharkiv - seydou doumbia (cska)

Avatar
cengaver 28 @Tolunay Hoca 2013-05-19 13:56:11

lafonten den masallar vs...buda ne yaw,burasi turkiye..adam gibi yazin yazdiklarinizida herkes anlasin...

banner573

banner575