Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Kaleci Onur Maç Sonu Bombayı Patlattı

Trabzonspor'un başarılı kalecisi Onur maç sonu yaptığı açıklama ile bombayı patlattı.

Kaleci Onur Maç Sonu Bombayı Patlattı

Trabzonspor'un başarılı kalecisi Onur maç sonu yaptığı açıklama ile bombayı patlattı.

05 Ekim 2012 Cuma 22:32
Kaleci Onur Maç Sonu Bombayı Patlattı
ONUR: 3 TANE ISSAKSON, OLSA O TOPU ÇIKARAMAZDI

Onur maçtan sonra “Gol inanılmazdı. Issakson, ubgün çok iyi oynadı. İki üçtane Issakson olsa o topu çıkaramazdı. Ben bile çıkaramazdım. Hafta içi rakibimize çok çalıştık. Değerli futbolculardan kurulu. Biliyorduk zor maç olacağını. Oyuunn geneline bakarsak çok pozisyon kaçırdık. Rakibimize verdiğimiz bir pozisyon var. 1-0 olsun bizim olsun” şeklinde konuştu

Son Güncelleme: 05.10.2012 22:35
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
mustafa terzi 2012-10-05 22:58:08

seni milli takıma cağırmayanlar utansın yolun acık olsun

Avatar
BIZDE VAR AMA BASKALARINADA ONUR LAZIM!!! 2012-10-05 23:29:57

2 yildir normal adaletli sartlarda milli takimda sabit oynaman lazimdi.oynamayisinn bu ülkede hala kendini adam zannedipde olmadiklarinin ispatidir.

Avatar
aydın untoken 2012-10-05 23:33:59

bu futbollla bırsey olmaz ılerleyen haftalarda ısımız cok zor kasımpasa gıbı bır takım gelıp avnı akerde kafa tutuyorsa ısımız zor gercekten eskıden deplasmana gelen takımların ayakları tıtrerdı sımdıkı futbolculara bunu ogretmemız lazım herkese sevgıler

Avatar
selçuk ayar 2012-10-06 00:05:40

bu milli takım neden fnerden ve galatasaraydan kurulu anlam veremiyorum ne var bu trabzonsporda

Avatar
ahmet yıldız 2012-10-06 00:42:45

abdulah avcı gormustur ve utanmıstır herhalde.

Avatar
ahmet gökdemir 2012-10-06 01:17:28

biz herzaman oldugumuz gibi ve göründümüz gibi olduk ve her zaman her yerde temiz sayfa actik kulubümüzhic bir zaman matdi yati ön pilana almamis onurlu ve gururlu bugünlere kadar geldik bundan sonrada aynen devamedecegiz kalecimiz onurumuz onur senle gururluyuz senol hocamizi biz seviyoruz o gururkaynamiz allah onu herzaman basarilarinin devamini dayim etsin kulubümüz gururumuz herkese selamlar

Avatar