Flaş Haber
Kapat

Kovulan İsimler İsyan Etti

Scout ekibinden kovulan isimlerden flaş açıklama

Kovulan İsimler İsyan Etti

Scout ekibinden kovulan isimlerden flaş açıklama

30 Kasım 2016 Çarşamba 20:44
Kovulan İsimler İsyan Etti
Trabzonspor’un sezon öncesi büyük umutlarla hayata geçirdiği futbolcu izleme komitesi, gerçekleşen transferlerin hayal kırıklığına neden olmasının ardından bordo-mavili yönetim tarafından günah keçisi ilan edildi.

İzleme komitesinde yönetime yakın olan 3 kişi göreve devam ederken 9 isimle yollar ayrıldı.

Görevine son verilen isimler adeta isyan ederken, “bizim sunduğumuz raporlar doğrultusunda transferler gerçekleşmedi. Gerçekleşen transferlerde scout ekibinin raporunun olduğu söylenirse kocaman bir yalan söylenmiş olur. Transferler belli yöneticiler ve başkanın istediği isimlerdi. Scout ekibinin izlediği futbolcular alınmadı ama gerçekleşen transferler tutmayınca fatura bize kesildi.Hatta içimizden bir arkadaşımıza para dahi teklif edildi tutmayan transferlerin hatasını üstlenmesi için” Şeklinde tepki gösterdi.

BAŞKAN USTA’NIN SÖZLERİ DE DOĞRULUYOR

Başkan Muharrem Usta 10. Ayda yaptığı açıklamada scout ekibinden ayrılan kişilerin isyanını doğrularcasına açıklama yapmıştı. Usta, ”Kimse suçu scout ekibine yüklemesin. Bir suç varsa bu hepimizin. 4 tane futbolcunun transferi için bizzat ben gittim. “ Şeklinde konuşmuştu.

HaberTS / Yasir Güney
 
Son Güncelleme: 30.11.2016 20:58
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
bülent kanca 2016-12-01 08:56:10

siyasetin ve fener in seçtiği başkan ve yönetim ts mizi küme düşürmeye programlanmış gibi

Misafir Avatar
SENOL g. 2016-12-01 17:39:53 @bülent kanca

Bir git işine yahu Fenerbahçe nin işi gücü yok da sizle uğraşacak. şizofrensin sen ulan fener seni şeyine takmıyor yürü git :D

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hüseyin Akyüz 2016-12-01 11:32:08

Karadenizli tez canlidir, cabuk kizar. Saha sonuclarina göre cok basarisiz yönetim var. Ama bazi seyler sabir gerektirir. Her yagmurdan sonra günes cikar. Insanlara birseyler yapabilmeleri icin zaman verilmeli. Zamani gelince de hesap sorulur. Bu lego oyunu degil yap boz yapilsin. Yanal basaracaktir. Ikinci yari baslarken ak ile karayi ayirt ederiz. Sabir, sabir, sabir. Bu yönetimin tek acigi futbolu cok iyi bilen taraftarinin olmasi.

Misafir Avatar
Yapma ya 2016-12-02 05:16:29 @Hüseyin Akyüz

tamam oyuncular iyi çıkmadı, tamam takım, takım olamadı henüz. Ama lige havlu atan bir takımın elle tutulacağı bir kupa varken kendi sahasında, as kadroyla PP 2. lig kırmızı gruptaki takıma yenilmesi sabırla açıklanacak birşey değil. Bu yeteneksizlik başka birşey değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
srdr 2016-12-01 17:39:05 @Hüseyin Akyüz

sonunda mantıklı düşünebilen biri

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yasir Güney 2016-12-02 05:13:37

Haberi yapıyorsun kiminle görüştünüz isim olarak açıklayın. parayı kim teklif etmiş deşifre edin. Ama yok başkanın 10. aydaki açıklamalarından yola çıkarak bu açıklamayı kendiniz uydurmuşsanız da sizi Allah'a havale ediyorum. Scout ekibine gelince söyledikleri oyuncular alınmadıysa bıraksalardı görevi. Başarısız olunduğunda suçun kendilerine kalacağı belliydi. Tek birinden bir açıklama gelmedi. Ama trabzonsporun parası o kadar tatlı ki demekki, ne futbolcusu tazminat almadan gitmiyor, ne hocası, nede diğer çalışanlar. yemeye devam edin aferim. sonra kovuluncada böyle haberler çıkıyor. Doğru yada yanlış bilemem ama yasir güneyin haberlerine de pek inanmam.

Avatar
2016-12-07 11:38:21

futbolcu izliyorlarmış.daha ucuz oyuncularla bile 15 puan tolardık. maşAllahları var bence hepsi gitsin

banner573

banner575