''Küme Düşerseniz Taraftar Sizi Şehirden Çıkarmaz''

Tümer Metin, öyle sözler sarf etti ki...

''Küme Düşerseniz Taraftar Sizi Şehirden Çıkarmaz''

Tümer Metin, öyle sözler sarf etti ki...

09 Mart 2013 Cumartesi 11:55
''Küme Düşerseniz Taraftar Sizi Şehirden Çıkarmaz''
 Son günlerde sıkıntılı günler geçiren Trabzonspor hakkında küme düşer mi düşmez mi? söylemlerinin yapıldığı anlarda Tümer Metin'den şok açıklamalar geldi. Milli Takımın eski futbolcusu şu sözleri kaydetti:  "Trabzonsporlu futbolcuların biraz ama biraz olsun onurları, adamlıkları, karakterleri varsa bu maçı alırlar; almaları gerekiyor. Trabzon farklı bir şehirdir. Tamam, aklında Trabzon, Trabzonspor yok. Sezon sonu gideceğim gözüyle bakıyorsun. Nasıl gideceksin? Ağzıma almak istemiyorum, bu takım o pozisyona gelirse Allah korusun, bu şehirden nasıl çıkıp gidebileceksin? Trabzon şehri farklıdır, seni oradan çıkarmazlar.''
Son Güncelleme: 09.03.2013 12:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mesut Kahraman 2013-03-09 12:40:27

eskiden ts li futbolcular mac kaybedınce 1 hafta sokaga cıkamazdı... tumer metının dedıgı dogru... ts kume duserse... o futbolcu cıkıpta trabzonda gezemez.. tek avunacagımız olay ıse 1461 olur.

Avatar
Hatice 2013-03-09 12:48:20

trabzonlu gi̇dene dur demez ki zaten trabzonspor ruhu taşımayanı da istemez ,değil şehirden çıkarmamak arkasından teneke çalar , saçma sapan konummasınlar size mi kaldı trabzon u konusmak !

Avatar
möztürk @ilhan ipek 2013-03-09 12:55:15

katılmıyorum sana. adam çoook doğru konuşmuş helal olsun.

Avatar
ziya kaymak 2013-03-09 12:58:24

aynen katılıyorz tümer metine biz trabzon taraftarı olarak ünyede hem kara hamde hava yolunu keser karadenize gömeriz . o kadar

Avatar
Hakan Yılmaz 2013-03-09 12:59:18

iyi gaz vermiş... resmen tetikçi...

Avatar
Emre Bıyıklı @ilhan ipek 2013-03-09 13:20:34

adam doğru diyor bu takım küme düşemez öyle bi lüksü yok burası trabzon adam gibi oynamayı bilecekler yoksa cezalarını çekecekler hiçkimsenin zoruna gitmesin bu durum adamlar sanki paf liginde mücadele ediyor trabzonsporun geleceğini düşünen yok...

Avatar
osman agaoglu 2013-03-09 15:01:18

sayin tümer metin sen trabzon sehrini ne zannediyon burda ne insanlar geldi adam gibi ağirlanib gitti burayi sen nere benzetiyonki onu anlayamadim banada bi anlatirmisin acaba yoksa burasi kadikoymu orda polis arabalarini tersine cevirdiler burasi trabzon akilli̇ ol saki̇nha. saki̇n ortami̇da germeyi̇n lütfen yani̇.

Avatar
Onur 2013-03-09 15:13:03

adam haklı çıkamaz hiçbiri trabzondan onur hariç