Flaş Haber
Kapat

Kupada Trabzonspor'un Muhtemel İlk 11'i

Trabzonspor sezonun ikinci yarısında Ziraat Türkiye Kupası'nda Medical Park Antalyaspor ile oynayacağı maçla start verecek.

Kupada Trabzonspor'un Muhtemel İlk 11'i

Trabzonspor sezonun ikinci yarısında Ziraat Türkiye Kupası'nda Medical Park Antalyaspor ile oynayacağı maçla start verecek.

11 Ocak 2013 Cuma 21:00
Kupada Trabzonspor'un Muhtemel İlk 11'i
Antalya'da 29 Aralık'tan bu yana ikinci yarı hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor, kupa maçıyla ikinci yarıya başlangıç yapacak.

Ziraat Türkiye Kupası'ndaki grup maçlarına Eskişehirspor galibiyetiyle başlayan bordo mavililer, Cumartesi akşam Medical Park Antalyaspor ile deplasmanda oynayacağı maçta galip gelerek grupta avantaj elde etmeye çalışacak.

Teknik Direktör Şenol Güneş, Zokora, Bamba ve Giray'ın yokluğunda ideal 11'i bulma konusunda sıkıntı yaşarken, forvette Beşiktaş ile oynanan hazırlık maçında bir gol atan Janko'ya görev vermesi bekleniyor.

Akdeniz Üniversitesi Stadyumu'nda Hüseyin Göçek'in yöneteceği maç saat 20.30'da başlayacak.

TRABZONSPOR'UN MUHTEMEL 11'İ:
Onur, Serkan, Mustafa, Celustka, Emerson, Halil, Soner, Adrian, Sapara, Olcan, Janko

Son Güncelleme: 11.01.2013 21:03
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
mehmet aşık balıkesir 2013-01-12 00:12:16

ulan bizim bu taraftarıda hiç anlamıyorum.senol hocadan büyük hocamı varda onun işine karısırsınız burak yılmaza'da oynatıyor diye kızdınız halil oynar tabi kim oynayacak başka şimdi kolman diyorsunuz adriyanımı kesecek,senol hocam bilir işini nasıl onurla tolgayı küştürmeden idare ediyorsa bu takımda adamlar türkiyenin en büyük kalecileri.bende 1461'fatihe kıyamıyorum keşke oda oynasa bu takımda diye ama olmuyor arkadaşlar abdullaha sahip çıkalım biz hocam bilir işini

Avatar
ismail çakır 2013-01-11 21:45:08

abi olcan bencillik yapmayıp ki yapar soldan orta yaparsa sağdan kim orta yapacak halil mi ? halilin mevki sağ açıkmıydı unuttum ben ha birde jaja en son ne zaman maç oynamış diyen şenol hocam halilin en son ne zaman maç oynadığını biliyomuydu??

Avatar
MERT SAĞLAM 2013-01-11 21:48:29

halil bu takımda oynuyosa jaja 10 yıl top oynamasa gene oynar

Avatar
mehmet aşık balıkesir 2013-01-12 00:12:16

ulan bizim bu taraftarıda hiç anlamıyorum.senol hocadan büyük hocamı varda onun işine karısırsınız burak yılmaza'da oynatıyor diye kızdınız halil oynar tabi kim oynayacak başka şimdi kolman diyorsunuz adriyanımı kesecek,senol hocam bilir işini nasıl onurla tolgayı küştürmeden idare ediyorsa bu takımda adamlar türkiyenin en büyük kalecileri.bende 1461'fatihe kıyamıyorum keşke oda oynasa bu takımda diye ama olmuyor arkadaşlar abdullaha sahip çıkalım biz hocam bilir işini

Avatar
Cemal BAYRAK 2013-01-11 21:51:23

şenol hocayı çok seviyorum ve takdir ediyorum.yalnız şu halil i ilk 11 de görev verdiğinde fıtık oluyorum. bütün konsantrem bozuluyor.

Avatar
abdulhamit 2013-01-11 21:51:33

ne bekliyosun şenol hocam colmanı oynatmak için aklım bir türlü almıyor ondan sonra kadromuz oturmuyo oynat şu adamı ondan iyi oyuncunmu var..........

Avatar
Bulamu..61 2013-01-11 21:58:45

emersonun yerine cehc,mısta yumlunun yerinede abdullah karmil.

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2013-01-11 22:20:18

halil olmazsa olurmu o şenolun manevi bişesidir.

banner573

banner575