Flaş Haber
Kapat

Lemi Çelik Ne Yapmaya Çalışıyor!

Trabzonspor'un efsane kadrosunda yer alan Lemi Çelik rengini değiştirdi....

Lemi Çelik Ne Yapmaya Çalışıyor!

Trabzonspor'un efsane kadrosunda yer alan Lemi Çelik rengini değiştirdi....

09 Eylül 2012 Pazar 00:01
Lemi Çelik Ne Yapmaya Çalışıyor!
14 yaşında Akçabaat`tan gelmiş, Yavuz Selim`in çamurundan çıkmış, 18 yaşında o şanlı Trabzonspor formasını giydirilmiş ve futbol emeklisi olurken de bütün stad `Başbakan Lemi` sesleri ile inlemişti.

Daha sonrasında yaşanan olaylar!!!

Varan 1
Lemi çelik yapılan bir özal maçta Fenerbahçe forması giyiyor!

Varan 2
Şike süresinde, Trabzonspor'un hakkını savunacak tek kelime etmiyor.

Varan 3
Trabzonspor'u temsilen hiç bir isme yer vermeyen ulusal kanallar. Lemi Çelik'in peşinden koşuyor.Programlarında en çok söz hakkını ona veriyor. Sözde Trabzonspor temsilcisi Lemi Çelik, programa canlı bağlantısı sağlanan Sadri Şener'e soruyor " Burak Yılmaz bana söyledi. Trabzonspor 3 Milyon Euro verse kalırdım, Trabzonspor benimle görüşmedi."

Sadri Şener, programda bir hayli sinirlenerek Lemi Çelik'i muhattap almak zorunda kalıyor. "Burak Yılmaz, bizden Avrupa'ya gitmek için izin istedi ve buna izin verdik. Malesef, futbolcular İstanbul'un cazibesine aldanıyor.Buna engel olamıyoruz."

- Lemi Çelik'e soruyoruz? Sen nasıl Trabzonlu nasıl bir Trabzonsporlusun? Sözleşmesi devam eden futbolcu ile kulüp neden masaya oturacak? Burak Yılmaz'ı Burak Yılmaz yapan kulüp 3 Milyon verirse kalacakmış. GS 2.3 Milyon Euro'ya imza attırıyor! Sen böyle bir laf ile Trabzonspor Kulübü Başkanını canlı yayında nasıl yıpratacağını düşünürsün?

Son Güncelleme: 09.09.2012 00:15
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
cem kucukekmekci 2012-09-09 00:26:03

arkadas ben anlamiyorum.benim memleketim trabzon degil adana ama burada adini duydugum bircik insandan faha safkan trabzonsporluyum.rahmetli kazimin dedigi gibi bu takim baskaldirinin isyanin takimidir.bende buna gonul verdim.bu camia icinde ne kadar g.t yalayici ne kadar menfaati pesinde kosan tip warsa hepsinin kokunu kazitmak bu takimin ocagi olan trabzondakilere duser.1000km geriden bu takimin hakkini korumak icin elimden bir sey gelmiyor.ama gelinden birsey gelipte yapmayanlara varsa hakkim helal etmihorum

Avatar
Mustafa er 2012-09-09 00:28:11

gerçek kişiliğini ortaya koymuştur lemi çelik

Avatar
sxtyone 2012-09-09 00:29:28

trabzonlu olması paranın köle olmasına engel değil sütü bozuk çok adam var nerde doğduğun değil nerde doyduğun önemli bunlara para ile herşeyine sahip olursun ne demek istediğim anlaşıldı sanırım satılık neyin kaldı lemii evinin içindekileride satarmısın aziz yalnız kalmısta:)

Avatar
yasin 2012-09-09 00:32:37

leminin jübilesine para verip giderek, trabzonuma ihanet ettiğimi nereden bilecektim. özer transferi esnasında o rengini belli etti zaten. haram olsun o bilete verdiğim para.bütün geliri ona kalmıştı o maçın..

Avatar
mustafa er 2012-09-09 00:35:03

lemi çelik e trabzonspor kapıları sonuna kadar kapatılmalıdır.biz böyle insanları aramızda görmek istemiyoruz.

Avatar
ayaz kahraman 2012-09-09 00:45:14

bildigin şerefsiz

Avatar
:) 2012-09-09 01:07:19

ya arkdaşlar inanınki arada sırada dinliyorum lemiyi bu kadar ne dediğini bilmez bi insan ancak trabzonlunun zekasına hakaret olması için konuşturuluyor galiba !!!

Avatar
funda 2012-09-09 01:37:56

gerçekten ne konuştuğunu bilmiyor iki lafı bir araya getirip konuşamıyor birileri trabzonsporu konuşacaksa o lemi değil hami olmalı

banner573

banner575