Lisanslı Hoca Maçtan Sonra Konuştu

Trabzonspor Teknik Direktörü Cemil Canalioğlu, Torku Konyaspor karşılaşması sonrasında açıklamalarda bulundu.

Lisanslı Hoca Maçtan Sonra Konuştu

Trabzonspor Teknik Direktörü Cemil Canalioğlu, Torku Konyaspor karşılaşması sonrasında açıklamalarda bulundu.

02 Mart 2014 Pazar 18:17
Lisanslı Hoca Maçtan Sonra Konuştu
 Canalioğlu, futbolcuların iyi olduğını dile getirerek onları tebrik etti. Bu açıklamalar sosyal medya üzerinde şaşkınlıkla karşılandı.

Trabzonspor’da Teknik Sorumlu Hami Mandıralı’nın izninin bitmesinden dolayı maçın ardından soruları Teknik Direktör Cemil Canalioğlu, “Buraya kazanmak için gelmiştik. 90 dakika mücadele etmeye çalıştık. İkinci yarı değişikliklerle beraber oyunun tamamının elimizi geçirdik. Mücadele ettik. Ama olmadı. Futbolcularımızı kutluyorum. İyi mücadele ettiklerinden dolayı” dedi. 

Deplasmanda alınan 1 puanın iyi bir olup olmadığının sorulması üzerine Canalioğlu, “Deplasmanda alınan 1 puan iyi puan gibi görünse de 3 puan için gelmiştik. Deplasmanda kazanamamamızı değiştirmek için gelmiştik ama olmadı. Umarım bundan sonra kazanma serisini yakalayacağız”  diye konuştu.

Son Güncelleme: 02.03.2014 18:25
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Murat ofluoglu 2014-03-02 19:24:23

Ya allah askina birileri bana su maloudanin bu takimda ne yaptigini bi anlatsin her mac bir kisi eksik oynuyoruz neden ??? Hami hoca neden ??????

Avatar
medet misir 2014-03-02 20:00:15

Yahu arkadasim sen ne ayaksin sanki Barcelona ya oymadinda 1 puana sevinoyorsun yaziklar olsun size sizi oraya getirenede kurdunuz takima bakin hami bu henrikede 82 dk boyunca ne buldun malouda olcan Hic yok ikinci devreye Adrian ve emreylen baslasaydiniz cok rahat alirdik maci yok. Ama sov yapacaklarya gencleri oynatacaklarya yaziklar olsun baskan ada hamiyede istifa istifa baska yolu yok artik

Avatar
Fiko 2014-03-02 20:04:39

Lig bittti sen hala neyin peşindesin sefiller

Avatar
ahmet koca 2014-03-02 20:06:24

Hami sen boyle yuriyen adamlarla oynarsan mac alamazsin maluda bitmis ne isi var orda har macta ayri forvet kafayimi yediniz bole mac kazanilmaz sen kendini yakiyorsun

Avatar
sener sen 2014-03-02 20:24:10

Malouda oyundan ciktigi ana bak yeter

Avatar
halil 2014-03-02 21:21:43

Yaziklar olsun takim dikine diye iki haftadir bagiriyorsunuz yazik yazik nasil dikine bu

Avatar
bize her yer 61 2014-03-02 22:08:35

Hoca guzel bir ropertaj vermiş iyi oynadik falan demis ben yanlis maçı izledim sanirim kimi kandiriyor bunlar

Avatar
orhan cavrar 2014-03-03 10:25:11

1461 alınan futbolcularla bu işler yürümez dün gördük.yazık senin elınde as oyuncular var senın yabdığına bak.

banner573

banner575