Flaş Haber
Kapat

Maçın Yıldızına Yakışır Açıklama

Atttığı iki golle takımını galibiyete taşıyan Adrian maçtan sonra alçak gönüllülük yaptı.

Maçın Yıldızına Yakışır Açıklama

Atttığı iki golle takımını galibiyete taşıyan Adrian maçtan sonra alçak gönüllülük yaptı.

10 Kasım 2012 Cumartesi 21:16
Maçın Yıldızına Yakışır Açıklama
Adrian'ın yayıncı kuruluşa "Mutluyum. Daha da önemlisi çok mönemli 3 puan aldık. Buna çok ihtiyacımız vardı. 2-0'dan sonra maçın bittiğini düşündük odaklanmamız kayboldu ve işleri zorlaştırdık. Üçüncü golü bulup rahatladık ve çok önemli bir galibiyet aldık."

Teknik becerisiyle attığı gollerle ilgili soru üzerine ise Polonyalı oyuncu, "Şanslıydım, inşallah ileride daha iyilerini atarım" şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 10.11.2012 21:20
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
bekir bektaş 2012-11-10 21:27:21

harbi adam adrian sana helal olsun bence en iyi transferimiz oldu iyide oldu arkadaşlar bence son 15 dakkakı 11 sürekli onbirimiz

Avatar
murat kop 2012-11-10 21:35:30

polonyalılar inşallah kelimesini kullanmıyorlar diye biliyorum :) "umarım" olmasın :)

Avatar
hakan bölük 2012-11-10 22:18:01

adrian gollerini kime attı?

Avatar
İ.Hakkı BALABAN 2012-11-10 22:55:45

zararin neresinden dönülürse kardir.
şenol hocaya ders verircesine bir oyun oynayan ve bunuda 2 gölle süsleyen adrian hocasına 'öğrenmenin yaşı yoktur! benim iyi bir oyuncu olduğumu öğren hocam' dedi.
umarım şenol hocada bundan kendisine ders çıkarır ve gerekeni yapar.

Avatar
oguzhan 2012-11-10 23:04:11

gerçekten güzel işler yaptı bu aksam ki macta belki daha fazla iltifatlarıda hakediyor adrian... fakat bi anda oyuncaları vezir edip kötu oldukları zaman rezil ediyoruz o yuzden fazla söz söylemek istemiyorum. zevkli bi futbol izledik devamını temenni ediyorum ayrıca emreyi de takımda görmek istiyorum...istiyoruz....

Avatar