Trabzon 10°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

“Maçtan Önce Üzücü Bir Haber Aldık“

Adrian'ın Beşiktaş maçı sonrasında açıklamaları...

“Maçtan Önce Üzücü Bir Haber Aldık“

Adrian'ın Beşiktaş maçı sonrasında açıklamaları...

25 Ocak 2014 Cumartesi 21:07
“Maçtan Önce Üzücü Bir Haber Aldık“
 Adrian 1-1 berabere biten maç sonrasında, " ilk olarak taraftarımıza stadı doldurdukları için teşekkür ediyorum. 1 senedir sahamızda maç kaybetmedik, buna devam ediyoruz. Skordan kesinlikle bugünki skordan memnun değilim. 2 puan kaybettik. Beşiktaş'ın da hakkını veriyorum ama bizim de 2. golü bulmamız gerekiyordu. Ne yazık ki maçtan önce kötü bir haberde aldık. Değerli fizyoterapistimizin babasını kaybettik. Buradan başsağlığı diyorum" Dedi.
Son Güncelleme: 25.01.2014 21:18
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hasan Demir 2014-01-25 21:10:01

ALLAH BELANI VERSİN AKÇAY
Allah belanı versin akçay. Maçin 80 inci dakikasında kapattım TV yi. Nasıl bir oyuncu değiştirme bu kuru kalas kafalı. 14 dakika sonra TV yi açtığımda Zannettiğim gibi golü yemişiz. Bizim düşmanımız sadece Aziz yıldırım değil, kendi mayin tarlası insanlarımızda düşmanımız. Tam bir Şenol Güneş klasiği. Sen emreyi çıkar Hernikeyi al. Sanki 2:0 öndeymiş gibi. Kasımpaşadan aldığın çaylağı sen bu maça sok hazırlık maçı oynuyormuş gibi.

Avatar
Cüneyt 2014-01-25 21:13:13

Bahane arama lan paranı hangi şartta ne olursa kim ölürse ölsün almasını biliyosun adam gibi topunuzu oynayacaksınız

Avatar
Hüseyin Akyol 2014-01-25 23:49:37

bu bir arguman deyil; tolga zenginin annesi vefat etti ertesi gün cikti babalar gibi mac cikarti:

Avatar
Turan 2014-01-26 01:29:02

Bıraz terbıyelı olun akcaymı gol atsın

Avatar
TRABZON İÇİN @Cüneyt 2014-01-26 11:25:33

adamı maça çıkardığı yok ki akçayın bence dün i̇yi̇ bi̇r maç çikardik maluda biraz daha i̇yi̇ oynasaydi kazanirdik

Avatar
emrullah mese 2014-01-26 12:07:56

Bu maçı futbolcular degil teknik direktor akçay vermiştir akli olmayanin sonu budur maci okuyamiyorsun istifa et Allah aşkına... tukurdugunu yalama istifa ettiysen birdaha donmeyeceksin dik duracaksin egilmiyeceksin

Avatar
ahmet özkurt 2014-01-26 17:33:39

nekadar komik değilmi acınacak durum vah vah üzüldüm .bunlar nasıl futbolcu.

banner573

banner575