Mehmet Ekici'den Karşı Hamle!

Onu İstanbul'a çağırdı

Mehmet Ekici'den Karşı Hamle!

Onu İstanbul'a çağırdı

17 Ocak 2017 Salı 12:38
Mehmet Ekici'den Karşı Hamle!

Mehmet Ekici transferinden sonuç çıkaramayan Fenerbahçe gurbetçi oyuncunun Alman avukatı Prof. Dr. Tobias Huep'u İstanbul'a davet etti. 

Fenerbahçe'de forma giymek istediğini söyleyen Ekici'nin Trabzonspor'dan ayrılma süreciyle ilgili alternatifler üzerinde yoğunlaşıldı. Spor hukuku konusunda uzman olan Huep, TFF'nin uygulaması gereği Ekici ile görüşme ve imzanın sezon sonuna kadar yapılamamasının FIFA kurallarının dışında olduğunu söyledi. 

Bunun üzerine Fenerbahçe Yönetimi Mehmet Ekici'ye imza attırmak için harekete geçti. 

Buna göre Sarı Lacivertli Kulüp daha önce Beşiktaş'ın Cenk Tosun transferinde yaptığı gibi sözleşmesinin bitişine 6 ay kalan Mehmet Ekici'ye imza attırıp, Trabzonspor'u bonservisini verme konusunda zorlama yolunu tercih edecek. Böyle bir hamle karşısında Bordo Mavililer'in nasıl bir yol izleyeceği merak ediliyor. 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sinan akgün 2017-01-17 14:15:30

Öncelikle hiç kimse vaz geçilmez değildir . Ama Mehmet Ekicide sözleşme devam ederken ben başka yerde oynamak istiyorum diyerek transferde Başka futbolculara kötü örnek olacak hareket te davranamaz . Trabzonspor klübü öncelikli gelir .. Sözleşmesi bittiği zaman istediği gibi hareket edebilir .. hiç kimse Trabzonspor da esir kalmamıştır zamanı gelince gider şuan öncelikli hüküm Trabzonspor undur

Misafir Avatar
Hüdaverdi BALLI 2017-01-17 15:13:58 @Sinan akgün

SAyın Muharrem USTA ya açıkça söylemiş, size para kazandırayım diye FB ile anlaşmış eğer Atıf Trabzona gelseydi bu sorunun hiç biri olmayacaktı.Atıf gelmeyince BJK ile FB arasındaki kavgaya Olcay'ı transferi ile birlikte Trabzonda ortak oldu. Mehmet EKİCİ Trabzondan üstün değil ama oda insan ve ayrılmak istediğini açıkça başkana iletmiş. Bende futbolcuyu suçlamak anlamsız zaten Trabzonun Mehmete ihtiyacı yok. Şımarmasın Yusuf YAZICI 10 tane Mehmet eder.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Murat Şentürk 2017-01-17 13:50:27

Bence gitmek isteyen futbolcuyu göndereceksin ekici gönderin beni trabzonspor parça kazansın derken al bonservis bedelini gönder sezon sonu bedavaya gidecek 2 milyon euro güzel para.

Misafir Avatar
istanbuldan 2017-01-23 14:41:45 @Murat Şentürk

herkes iyi güzel sölüyorda fener 2 mılyon vermıyor ki verse zaten verirlerdi onlarındaa uefa malı faır play la basları dertte o yuzden para yerıne takas teklıf ettıler ondada futbolcu kabul etmedı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hüdaverdi BALLI 2017-01-17 15:14:58 @Murat Şentürk

Sağduyulu bir yorum yapmış Murat Bey teşekkür ederim.

Beğenmedim! (2)
Avatar
AHMET MUMCU 2017-01-17 14:22:02

TRABZONSPORDA KALMAK İSTEMEYEN MEHMET EKİCİNİN BİR AN ÖNCE GÖNDERİLMESİNİ EN YÜKSEK FİYATI KİM VERİYORSA TAKIM FARKETMEZ FB.GS.BJK. KİM FAZLA PARA VERİYORSA VER GİTSİN 2 MİLYON EURO İYİ PARA...

Avatar
FATİH ALTINIŞIK 2017-01-17 14:24:34

TRABZONSPORUN ZARAR ETMESİNİ KİMSE İSTEMEZ 2 MİLYON EURO İYİ PARA VER GİTSİN...

Avatar
lvnt 2017-01-17 13:24:28

verin kurtulun yaaaaaaa erkan zengin gibi yokolur gider en fazla

Avatar
EKREM YILMAZ 2017-01-17 14:12:26

BİR AN ÖNCE VERİN GİTSİN 2. MİLYON EURO İYİ PARA .

Avatar
murat kara 2017-01-17 15:10:01

adamı baş tacı yaparsın oda gelir başına sı... ar..

Avatar
Hüdaverdi BALLI 2017-01-17 15:09:58

Mehmet EKİCİ krizi konusunda yönetim tıpkı Selçuk İNAN'da olduğu gibi çok başarısız ve sınıfta kaldı. Trabzonsporlu yöneticiler transfer konusunda asla başarılı olmadılar ve olmayacaklar da. Bakıyorsunuz anlaştık dedikleri futbolcu ile anlaşılamıyor, uzadıkca uzamaya devam ediyor ve çok yaşlı oyuncular transfer ediyorlar.
Ekici konusunda ise kulüp nereden bakarsan bak 3 milyon euro içeride, zaten borçlu ve uefa ile sorunlu. Sanırım USTA bu 3 milyon Euro yu cebinden ödeyecek.
Arkadaşlar. 2010/2011 sezonu şike olaylarından bu yana Trabzonspor yönetilemiyor. Neden mi? Bak şike yapılıp şampiyonluğu alınan Trabzonspor
2011 yılından bu yana sürekli zarar gören de Trabzonspor. Arkadaşlar Fifa da bu dosya görüşülüyor, haklı isek hakkımızı hukuk yolu ile alacağız. Fifa bizim lehimize karar vermezse yapacak bir şey yok. Kavga ile futbolcu transferiyle bu iş çözülmez. Biz hukukun üstünlüğüne inanıp FİFA kararını bekleyeceğiz.

banner575