Mehmet Ekici'nin En Büyük Korkusu

Trabzonspor'dan ayrılmayı kafasına koyan Ekici'den flaş itiraf!

Mehmet Ekici'nin En Büyük Korkusu

Trabzonspor'dan ayrılmayı kafasına koyan Ekici'den flaş itiraf!

27 Aralık 2016 Salı 18:24
Mehmet Ekici'nin En Büyük Korkusu
Trabzonspor ile sözleşmesinin dolmasına 6 ay süre kalan Mehmet Ekici, Trabzon'dan ayrılmayı kafasına koydu.

Sıklıkla sakatlık yaşayan Ekici'nin yakın çevresine itirafta bulunduğu ve sözleşmesi dolarken en büyük korkusunun sakatlanarak takımsız kalmak olduğu öğrenildi.

Ekici'nin,"Trabzonspor'da çok yıprandım. Artık ayrılmak istiyorum. Şuan sakatlanacağım korkusuyla oynuyorum. Bu da son dönemde performansımı etkiliyor" şeklinde konuşarak yakın çevresine dert yandığı gelen bilgiler arasında

Kaynak: HaberTS / Tekin Sağlam
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
METİN 2016-12-27 18:11:23

SAHTEKKAR YEDİĞİN EKMEK HELAL OLMAZ VERİM VERMİYORSAN O DURUMA PİYASA DEĞERİN DÜŞÜKKEN TS SAYASİNDE YÜKSELDİN NANKÖR BAK GİTTİĞİNDE ÇIKAR O SAKATLANIRSIN YERLERDE SÜRÜNÜRSÜN ALLAH BÜYÜKTÜR OLCANDA ÖYLE MÜCADELE ETMİYOR SEVİNMİYORDU AMA ALLAH BÜYÜK BİR VURDU ONA KAYBOLDU GİTTİ SENDE AYNI OLACAKSIN İNŞALLAH

Misafir Avatar
TRABZONLU 2017-01-18 00:43:45 @METİN

AMİN

Beğenmedim! (0)
Avatar
ts 2016-12-28 10:54:51

erkan zengini senin yüzünden gönderdiler adamın gidecegi yoktu ,külüp onu değil seni şeçti adam şimdi sen aklın sıra ist . takımlarında keyf yapacagını zannediyorsun külübe sesleniyorum gs ve beşiktaş külüpleriyle görüşün kesinlikle bizim bu halimden yararlanıp fırsatçılık yapmasınlar başka hangi takıma istiyorsa gitsin bizi istemeyeni tutmanıza gerek yok ama akıllı yönetim onu sezon başlarken ya imza attıracak yada çin kulubüne satacaktı adam geçen seneden beri oyalıyor.Selçuk ne yaptıysa b u da aynısını yapıyor.3 senelik sözleşmesin de bir sezon adam gibi oynadı geri kalanı hikaye

Avatar
ts05 2016-12-28 10:59:45

bize trabzonspor dan gitmek isteyenden bir yarar gelmez satın iyi paraya gitsin yerine jaja yı alın bundan daha iyi adrianı geri alın daha iyi ne uğraşıyorsunuz.

Avatar
bünyamin 2016-12-28 08:26:18

git defol ts den büyük hiçbir futbolcu olamaz.zaten bi bok ettiğin yok al ver onu nenemde yapar.abdülkadir ömü onun yerinde 10 numara oynar

Avatar
ne 2016-12-28 18:10:12

beceriksizim dese daha iyi olur.buda başkan gibi baya bahane öğrenmeye başlamış

Avatar
orhan 2016-12-30 23:46:19

gitsin bunun gibi karaktersizlere re bu takımda yer yok şuana kadar ne verdi şu takıma gidenlerin durumu malum oda görsün...... kini

Avatar
aliçavuş 2016-12-27 17:15:44

Kına yakın... İHO nun bir marifeti de Ekicinin takımda yanlız bırakılmasıydı..Erkan Zengin efendinin Ekiciyi ağız burun dövmesine seyirci kalan İHO ve yönetimi onun Trabzondan gitmek istemesinin en büyük sorumlusudur...

Misafir Avatar
aliçavuş 2016-12-28 19:41:42 @aliçavuş

Top kovalamayan Ekiciyi döven Erkan kendisi kaçtı... ama adamı büyük başkan ayağına giderek yalvar yakar aldı...Takımın agası...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
srdr 2016-12-27 19:14:25 @aliçavuş

erkan zengin bu adama maç içinde hiç top kovalamaıyorsun diye isyan etmişti ve sonuna kadar haklıydı

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
recep ycsn 2016-12-27 17:26:41 @aliçavuş

iki sene oldu şimdimi aklına geldi gitmek boş konuşma erken

Beğenmedim! (2)
Avatar
OzcanUzunoglu 2017-01-21 00:03:07

Selçuk İnan abisine sorsun? Selçuk İnan' 2010 şike sezonunda ilk 5-6 maçta Galatasaray ile anlaştığı ama sözleşme imzalamadığı için sakatlık korkusu ile yattı ve o 5 haftada puanları kaybettik zaten. Ben Aziz'i hapse o gönderdi diyordum. O kayıplar olmasaydı Aziz şike yapmayacaktı çünkü.

banner573

banner575