Mehmet Fındıkçı 'dan İstifa Sonrası Taraftara Mesaj

Avni Aker tribünlerinin en aktif taraftar grubu Trabzonlu Gençler'in lideri Jan Marie lakaplı Mehmet Fındıkçı'nın taraftardan isteği var.

Mehmet Fındıkçı 'dan İstifa Sonrası Taraftara Mesaj

Avni Aker tribünlerinin en aktif taraftar grubu Trabzonlu Gençler'in lideri Jan Marie lakaplı Mehmet Fındıkçı'nın taraftardan isteği var.

31 Ocak 2013 Perşembe 20:56
Mehmet Fındıkçı 'dan İstifa Sonrası Taraftara Mesaj
Şenol Güneş’in istifa kararının ardından tesislere giderek hocaya yakışır veda yapan Trabzonlu Gençler grubu futbolculara ayağa kalkmaları yönünde destek olmuşlardı.

Şenol Güneş hakkında önemli açıklamalar yapan Mehmet Fındıkçı,  takıma yeni gelen Tolunay Kafkas’a güvenini dile getirdi.

Yönetim konusunda, “ biz Sadri Şener’i ve yönetimini istifaya çağırdığımız zaman, yeni gelecek yönetimin hata yapma şansı vardı. Alışma ve düzenleme yapabilmesi için zaman vardı. Ama şuan Trabzonspor’un böyle bir şansı kalmadı. Şuan yönetimin istifasıyla beraber oluşacak kaos Allah göstermesin ama takımı küme düşürebilir. Önümüzde iki önemli lig maçı var, armaya olan sevdamız ile bu maçlarda takıma destek olmalıyız. Seçim zamanı yaklaştı o zamana kadar herkesin tek derdinin Trabzonspor'u nasıl yerden kaldırırız olması gerekiyor.” Şeklinde konuştu.

İşte Mehmet Fındıkçı ile yaptığımız röportajın görüntüleri;





Son Güncelleme: 31.01.2013 21:20
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ERTUGRUL 2013-01-31 23:29:23

başkan asıl şimdi yönetim istifaya çağrılır.eskişehir maçında yaptığının doğru olduğuna inanıyorsan yola devam.kimse korkmasın bu takım ligden düşmez.ama bu yönetim bir an önce gitmeli.şimdi vazgeçmek yanlış.3 şubatta trabzona seni istifa yürüyüşünde görmek istiyoruz.tabiki siyaset trabzonspordan sonra geliyorsa..bence seni birileri susturmak istiyor.yanılıyorsam da özür diliyorum.jan başkan seni seviyoruz.trabzonlu gençler delice sever

Avatar
ahmet demir 2013-02-01 16:34:09

jan başkan şuanda trabzona en büyük desdek yönetimi istifa ettirmektir. gerisi hikaye..

Avatar
ramazan bayram 2013-02-01 23:36:56

sizden bir ricam var lütfen fener macinda yine ortaligi yikmayin normal taraftar gibi trabzonu destekleyin gerginlik hep fenere yaramistir bunu bilmeliyiz lütfen sadece takimimizi destekleyelim o günü lütfen !!!

Avatar
kubilay bozbaş 2013-02-02 21:23:52

mantıklı düşüncene aynen katılıyorum şimdi birlik zamanı destek zamanı kötü gidişe dur deme zamanı.şenol hocamıza edilen haksız tutumlar sergileyen taraftar şimdide bu deişime karşı çıkıyor anlamış deilim.

Avatar
Vatandaş 2013-02-03 03:23:55

çok büyük bir oyunun içerisindeyiz herkes temkinli olmalı.

Avatar
Şenol K. 2013-02-02 23:09:17

bu yıl trabzonspor'un düşmesi için herşey yapılıyor. ben bu şekilde görüyor ve düşünüyorum. insallah oyunları tutmaz. bu yönetimin de acilen gönderilmesi gerekiyor. trabzonspor icin orada olduklarını düsünmüyorum ben. hepsi bir oyun...

Avatar
İsmail 2013-02-03 19:46:49

taraftar takıma ve tolunay hocaya sahip çıkmalı.şenol hoca gitmeseydi iyi olmadı ama onun yerine gelebilecek en iyi tolunay hoca'dan başkası değildi.

Avatar
turgay özçelik @ramazan bayram 2013-02-06 13:55:14

şenol güneş gibi ömrünü trabzonspora adayan bir antranör böyle eleştirilmemeliydi bunda yerel basının kabahati çok çok fazla ama trabzon demek futbol demek birlik beraberlik demek biz taraftarlar olarak bugünler için varız bu günlerde destek olmalıyız hep beraber trabzonun ne kadar güçlü tekrar en tepeye nasıl çıktığını tüm dünyaya göstermeliyiz

banner573

banner575