Flaş Haber
Kapat

Monaco'dan Trabzonspor'a Dudak Uçuklatan Teklif

Trabzonspor'un genç yıldızı Yusuf Yazıcı için Monaco kulübü temaslarını hızlandırdı.

Monaco'dan Trabzonspor'a Dudak Uçuklatan Teklif

Trabzonspor'un genç yıldızı Yusuf Yazıcı için Monaco kulübü temaslarını hızlandırdı.

03 Kasım 2017 Cuma 10:43
Monaco'dan Trabzonspor'a Dudak Uçuklatan Teklif

Fransız ekibi sezon başından beri takip ettiği 20 yaşındaki 10 numaranın performansının artması üzerine yeniden bordo-mavililerle temasa geçti. Daha önce menajerler aracılığı ile Karadeniz ekibine 14 milyon euro öneren Monaco, fiyatı 16 milyon euro'ya çıkarabileceğini iletti. Trabzonspor yönetimi bu fiyata olumlu baksa da özellikle Borussia Dortmund, Arsenal, Manchester United gibi kulüplerin Yusuf'u yakından takip etmesi ve ciddi teklif hazırlığında olması nedeniyle fiyatın daha da artması bekleniyor. Başkan Muharrem Usta konu ile ilgili, "Yusuf, Avrupa'nın her takımında oynayabilir. Bu teklifleri değerlendirmeyi düşünüyoruz" dedi.

Fotomaç / Yunus Emre SEL

Son Güncelleme: 03.11.2017 11:28
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Akcaabatli 2017-11-03 11:33:35

Hicde dudak ucuklatan bir rakam degil günümüz futbol piyasasinda avrupada bu rakamlar baya düsük 40-50 milyon olmasi lzm

Avatar
murat 2017-11-03 10:48:25

bütçeyi boz başarısız transferlere para akıt sonrada düzeltmek için trabzonun 10 yıl ihtiyacı olan genç değeri sat. sonra 10.sırada ligi bitir her sezon.sonra şampiyonluk bekle

Avatar
levent 2017-11-03 11:35:10

diyelim ki sattın 20 milyon euro. Gelen paranın 5 milyon eurosuna 30 yaşında bir orta saha. 5 milyon eurosuna da 30 yaşında bir stoper alırsın. Bunlara astronomikde yıllık ücret verirsin. Bunlarda oynamaz gönderirken birde tazminat ödersin. aldığın para çöp olur gider. sen yusufu satıp, sattığın para ile 2 tane yusuf gibi oyuncu alabiliyorsan sat. alamıyorsan satma işini bırak.

Avatar
murat 2017-11-03 11:01:56

yusufu satacağına bongonda ve bero gibi işe yaramaz transferleri yapmasan aynı paraya çıkar.

Avatar
ibrahim 2017-11-03 11:28:03

Yusuf Yazıcı ve Abdülkadir bu derin kadroya iyi bir savaşçı stoper eklemesiyle bu yıl Şampiyonlar ligine kalır önümüzdeki yıl bu takımı şampiyon yapar...Eğer satılırsa başkan muharrem usta sıktır olup gitsin şimdiden...Bu çocuklar biri yirmi biri 17 yaşında...şerefsizlik yapma muharrem usta....biz senden şampiyon bir takım ve şampiyonluk istiyoruz...yoksa siktir git burda işin yok....

Avatar