Flaş Haber
Kapat

Muharrem Usta'nın Sabrı Taştı

Kongrede az farkla seçimi kaybettikten sonra hep yapıcı açıklamalarda bulunan Muharrem Usta'dan dikkat çeken paylaşım

Muharrem Usta'nın Sabrı Taştı

Kongrede az farkla seçimi kaybettikten sonra hep yapıcı açıklamalarda bulunan Muharrem Usta'dan dikkat çeken paylaşım

04 Şubat 2014 Salı 02:33
Muharrem Usta'nın Sabrı Taştı
Olağanüstü kongrede seçimi çok az farkla İbrahim Hacıosmanoğlu'na kaybeden Muharrem Usta, Rizespor ile oynanan ve 0-0 sonuçlanan maç sonrasında dikkat çeken bir paylaşımda bulundu.

Kongre tarihinden sonra hep yapıcı olmaya çalışan Muharrem Usta'nın Rizespor'a karşı oynanan futboldan sonra sabrının iyice tükendiği gözlendi.

Usta'nın,"her şey bir tarafa... Bu taraftar bu oyunu haketmiyor. Trabzonspor'umuzu böyle ACİZ görmek canımızı yakıyor. ONUR, ONUR.. ama... nereye kadar" şeklinde yaptığı paylaşımı camianın önemli isimleri RT yaptı. 

İşte o paylaşım;



Son Güncelleme: 04.02.2014 02:41
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Ömer kaya 2014-02-04 03:20:15

Bize revami aglamak? Ve agliyoruz! Sucumuz trabzonsporu sevmekmi?
Bize kendi inandigimiz insanlar Neden böyle yapiyorum? Allahim sen sabir ver

Avatar
maykil kahveci hepsi bos insanlar hic 2014-02-04 05:08:53

Hepsi bos insanlar kimse sozunu tutmuyor yeter artik ya bu takim rizeyi bile yikamiyor hic kandimasinlar yildiz alincakti nerde canimiza yetti ya piskoloyik oldum amerikada ya utaniyorum ts tutdugum icin nalet olsun ya bizim adimiz trabzon spor ya su halimize bakin uyafada bile sansa geldik buraya simdi sansimiz hic yok yuveye karsi bittik artik

Avatar