Mustafa Yumlu Mu Ömer Toprak Mı?

Spor adamları bu konuyu tartışıyor…

Mustafa Yumlu Mu Ömer Toprak Mı?

Spor adamları bu konuyu tartışıyor…

18 Ekim 2012 Perşembe 12:40
Mustafa Yumlu  Mu Ömer Toprak Mı?
 Milli Takımın gurbetci defans oyuncusu Ömer Toprak’ın futbolu tartışılır hale geldi. Volkan’ın yediği hatalı gollerin yanı sıra Ömer’in de bu gollerde payı bulunuyor. Futbol camiasının önemli isimlerinden Şansal Büyüka, ‘’Ömer’in yerinde Trabzonspor’un defans oyuncusu Mustafa Yumlu oynasa daha etkili olur’’ diyerek yeni bir tartışma konusu çıkardı. Bu görüşe bir çok futbol adamıda katılıyor. İlerleyen günlerde Mustafa'nın, Milli Takıma çağrılıp çağrılmayacağı merak konusu.

 

Son Güncelleme: 18.10.2012 13:43
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
fatih ataman 2012-10-18 14:07:28

abdullah avcı başta olduğu müddetçe çağrılmaz....

Avatar
ilyas duran 2012-10-18 15:55:27

bana göre çağrılsada gitmemeli

Avatar
Uğur 2012-10-18 18:31:17

eğer fenerbahçe'de berbat oynayan bekir irtegün oynuyorsa milli takımda mustafa yumlu neden çağırılmasın ama eğer mustafa istanbul takımında oynayasaydı garanti mustafa yumlu'da oynardı.ayrıca ömer toprakla musatfa yumlu'y onun için tartışmaya gerek yoıku tartışma konusu yapmayalım ömer toprak egemenle iyi bir ikili değil bazen futbolcuların performanslerında inişli çıkışlı olabilir mustfa yumlu daha ömer toprak kıvamında değil onun için bu konuları tartışmay7a gerek yok

Avatar
metin özkurt 2012-10-18 23:11:01

bırakın allah aşkına.yerel medyada mustafayı yerden yere vuruyoruz.şimdi de neden milli takıma alınmadı mı diyeceğiz?insaf yahu!

Avatar
Ertuğrul Aydın 2012-10-18 23:43:58

abdullah ın olduğu yerde asla

Avatar
trabzonlu @fatih ataman 2012-10-19 00:21:19

biz hiçbirzaman kendi değerlerimize sahip çıkmadık zaten mustafa onca maç yaptı hangi maçta hata yaptı hatırlayanınız varmı şu anda milli takımda oynayanlardan eksiği ne acaba ayrıca trabzon doğumlu olanları eleştirmekte üstümüze yok zaten tolgayıda eleştiriyoruz malesef ama adam yüreğiyle oynuyor

Avatar
hakan şişik @trabzonlu 2012-10-19 10:42:17

mustafa yumruyu halı sahada kadroya almam ben kardeş geerçekleri görmek lazım hata yapmadığı maç hatırlamıyorum ben tek iyi oynadığı maç 2 sene önceki bjk -ts maçı hayatının maçı idi

Avatar
Nedim Aydın 2012-10-19 12:01:18

giray kaçar gibi bi adam varken mustafa kimmiş?

banner573

banner575