Flaş Haber
Kapat

Mustafa Yumlu Sonunda Rest Çekti!

Trabzon doğumlu nadir futbolcularımızdan olan Mustafa Yumlu sonunda patladı

Mustafa Yumlu Sonunda Rest Çekti!

Trabzon doğumlu nadir futbolcularımızdan olan Mustafa Yumlu sonunda patladı

13 Ağustos 2012 Pazartesi 00:57
Mustafa Yumlu Sonunda Rest Çekti!
Galatasaray'ın ısrarla aracı göndererek istediği Trabzonspor'un defans oyuncusu Mustafa Yumlu "Trabzonspor'da parasız oynarım size gelmem boşuna aramayın beni" diyerek cevap gönderdi.

Trabzonspor’un şampiyon kadrosundan tam 5 oyuncuyu kadrosuna katan, son olarak da Burak Yılmaz’ı futbol ahlakına uymayan bir şekilde transfer eden Galatasaray, doymak bilmiyor
Geçtiğimiz sezon Selçuk ile başlayan, Ceyun Gülselam ve Engin Baytar ile devam eden Trabzonspor patentli oyuncuları transfer etme ya da aklını çelme geleneğini sürdüren Galatasaray uslanmak bilmiyor. Bu üç oyuncudan sonra Umut Bulut ve Burak Yılmaz’ı transfer eden Sarı-Kırmızılı ekip, şimdi de gözünü genç savunma oyuncusu Mustafa Yumlu’ya dikti. Mustafa Yumlu’ya gizli bir şekilde ulaşan Galatasaray’ın bu oyuncuya teklifte bulunduğu ancak genç oyuncunun bu teklifi reddettiği, buna rağmen Galatasaraylı yöneticilerin oyuncunun aklını çelmeye çalıştığı belirlendi.

Son Güncelleme: 13.08.2012 00:59
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Fatih çetin 2012-08-13 02:09:38

Yok abi!!
trabzonspor'un şuan fb ve gs ile mucadele edebilecek bir kadrosuyok !

Avatar
hüseyin şimşek 2012-08-13 01:06:15

kanı bozuk değilmiş helal olsun. egemene buraka selçuka iyi bi nders olmuştur

Avatar