Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Ne Diyor Bu Barış?

Futboluyla takıma hiç bir şey katmadı ama Şenol Güneş'e sallıyor...

Ne Diyor Bu Barış?

Futboluyla takıma hiç bir şey katmadı ama Şenol Güneş'e sallıyor...

26 Şubat 2013 Salı 11:05
Ne Diyor Bu Barış?
 Almanya 2. Lig takımlarından Union Berlin´e transfer olan eski Galatasaray ve Trabzonsporlu Barış Özbek, bordo mavili ekipteki çöküşün tek nedeninin Şenol Güneş´in tutumu olduğunu belirtti. 

 Güneş ile arasında hiçbir diyaloğun olmadığını ifade eden tecrübeli futbolcu “Trabzon´dan ayrılmamın en büyük nedeni Güneş´tir. Sadece benimle değil takımla da bir alakası yoktu. Zaten takımın düştüğü durumda ortada. Tolunay Kafkas´a bitik bir takım bıraktı. Ben Trabzon´u çok seviyordum ama bir hoca yüzünden oradan ayrılmak benim için üzücü” dedi. 
Son Güncelleme: 26.02.2013 11:09
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
servet akbas 2013-02-26 12:51:09

bende cennetı cok sevıyorum ama ıbadet edıp calısmıyorum barıs bey sende calıssan cabalasan formayı kazansaydın şımdı oralardan salla

Avatar
lazkopat @TS 2013-02-26 12:56:31

kardes helal olsun en doğrusunu soyledin...

Avatar
TS 2013-02-26 11:36:17

Şenol Güneşin bence tek hatası senin gibi oyuncular alınırken karşı çıkamamasıdır.

Avatar
SerkaN şahin 2013-02-26 11:44:30

bence barış doğru söylemiş şenol hoca iyi insan iyi teknik trektör olabilir ancak hiç bir dönem futbolcularla abi kardeş hoca öğrenci ilişkilerini beceremedi kim diyebilir şenol güneşin futbolcusu diye, aykut istifa ettiğinde fenerli futbolcular evinde sabahladı vazgeçirmek için şenol hoca istifa edince bizimkilerin bir göbek atmadığı kaldı, disiplin adına futbolcuları takımdan ve kendinden soğuttu jaja ve engin baytarin bu takimdan gidiş sebebi nedir sizce disiplinsiz diye türkiyenin en iyi iki futbolcusunu trabzondan uzaklaştirdi istanbul takimlarinin yildizlari çokmu disiplinli sen sahada takima verdiği katkiya bakacaksin

Avatar
Senol Gunes 2013-02-26 12:15:11

biraz saygi senol gunes gibi bir adama boyle laflar hic kimse edemez !

Avatar
atıf.derin 2013-02-26 13:33:49

sanene.lan.sen.kendi.işine.baksana

Avatar
Ahmet ÖZSELEK 2013-02-26 13:47:56

şenol güneş hakkında sürekli yapılan bir eleştiri var.kaç defa okudum haber olarak şenol güneş oyuncularla diyalog kurmuyor.tamam iyi hoca ama şike süreci onunda psikolojisini bozdu.bu konuda barış haklı gibi..

Avatar
İsmail MALKOÇ 2013-02-26 13:55:14

kim derse desin, önce bir ne dediğine bakmak lazım. takımın gidişatını özetleyen bir söz bence. tartışılmalı.

banner573

banner575