Flaş Haber
Kapat

Ne Yapıyorsun Sen Zokora!

Trabzonspor'un Fildişili oyuncusu Zokora çekildiği foto ile büyük tepki çekti.

Ne Yapıyorsun Sen Zokora!

Trabzonspor'un Fildişili oyuncusu Zokora çekildiği foto ile büyük tepki çekti.

05 Ekim 2012 Cuma 13:02
Ne Yapıyorsun Sen Zokora!
Son haftalarda oynadığı futbol ile eleştrilerin odak noktasına gelen Didier Zokora'nın çekip sosyal medyada paylaştığı fotoğraf büyük tepki topladı.

Sigaradan kat ve kat zararlı olduğu bilinen nargileyi içerken çektirdiği fotoğrafı sosyal medyada servis etmesi taraftarları iyice kızdırdı. Yüksek maliyet ile Trabzonspor'a gelen profesyonel futbolcunun bu disiplinsiz tavırları, Şenol Güneş'i rahatsız ettiği öğrenildi.


Trabzonspor kampında yaptığı hata yüzünden 100 Bin Euro para cezasına çarptırılan profesyonel futbolcunun, yönetim tarafından uyarılacağı öğrenildi.


Son Güncelleme: 05.10.2012 13:11
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
umit kati 2012-10-05 13:29:50

birakin adamii keyf yapsin birazz evde oturacak hali yokkk bende olsam aynisini yaparimmm icki icen iciyor problem yok nargile icdi diyee basliyorsunuz hemennn yorum yapmayaa

Avatar
of_li 2012-10-05 13:38:13

elimizdekileri kaçırmaya uğraşın. ondan sonra bu adamlar trabzonda niye durmuyorlar diye kafa yorarsınız

Avatar
Mehmet Ayaz 2012-10-05 13:49:14

adam nargile içerken foto çektirmiş. bunda ne var. abartmayın.

Avatar
mai80 2012-10-05 13:53:12

heh yine başladık.zokora nargile içiyo hemen gönderin...

Avatar
Rahim 2012-10-05 14:08:13

futbolcunun özel hayatına karışma hakkını kim beriyor size?türkiyede milyonların içtigi nargile zokora içincemi yanlış oluyor?

Avatar
momi 2012-10-05 14:11:14

ne var bunda nargile içiyor,bu kadarda olmaz insanları soğuttunuz trabzondan biraz rahat bırakın saçma sapan şeylerle uğraşyosunuz..diğer takımıntpçuları istedği gbi yaşıyor siz tumuş sanki adam boğazlamış gibi davranıyosunuz..yeter lan adasahada oynuyosa size ne dışarıda ne yaptığında..

Avatar