Nevzat Şakar Kötü Gidişin Sorumlusunu Söyledi

Trabzonspor Kulübü Asbaşkanı Nevzat Şakar, kötü gidişin sorumlusunu açıkladı.

Nevzat Şakar Kötü Gidişin Sorumlusunu Söyledi

Trabzonspor Kulübü Asbaşkanı Nevzat Şakar, kötü gidişin sorumlusunu açıkladı.

18 Mart 2013 Pazartesi 14:57
Nevzat Şakar Kötü Gidişin Sorumlusunu Söyledi
Nevzat Şakar, ''Hakem hataları olmasaydı bugün ligde rahatlıkla 40 puanın üzerinde olurduk'' dedi.
Şakar, ligde aleyhlerine hakem hatalarıyla karşılaştıklarını iddia ederek, ''Hakem hatalarını içeren bir CD hazırlattık. Bu konuda gereğini yapacağız'' dedi.

Sezon başından bu yana kaybettikleri puanlarda hakem hataları oranının çok yüksek olduğunu savunan Şakar, ''Eğer hakem hataları olmasaydı bugün ligde rahatlıkla 40 puanın üzerinde olurduk. Böyle bir puan da bizi Avrupa Kupaları'na katılacak konuma getirirdi'' diye konuştu.

Şakar, Trabzonspor'un tüm camianın desteğine ihtiyaç duyduğu ifade ederek, ''Bu kulübü el birliğiyle ayağa kaldırmalıyız. Birlik, beraberlik içinde bu dönemi aşmalıyız'' ifadelerini kullandı.

Bazı eski kulüp yöneticilerinin kulübe destek içeren açıklamalarını da değerlendiren Şakar, şöyle dedi:
''Eski, yeni yönetici yok, hepsi yönetici. Onların katkı yapması bizi sevindirir. Bu zor dönemi hep beraber aşacağımıza inanıyorum. Eleştiriler varsa bunları sezon sonuna bırakmalıyız. Müsabakalar bittikten sonra eleştiriler yapılır. Bu da gayet doğaldır.''

Son Güncelleme: 18.03.2013 14:59
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
DOĞRU Bİ TESPİT YAPTI 2013-03-18 15:10:10

ammaaa gelgelelimki neden sessiz kalıyor o tff binasını basmıyorsunuz bazıları gayet güzel bu işi yapıyor ordan düğmeye bastılar susturdular evet doğru ama susan da kabahat yokmu ....

Avatar
SALİH SARICAOĞLU 2013-03-18 15:12:12

yönetimin hiç suçu yokmuş,kargalari güldürmeyin

Avatar
Fikret GÖK 2013-03-18 15:22:35

sezon bitincekelimesi çok komik sizin bu sallamalarınızyüzünden koskoca şenol güneş gitti uyanin

Avatar
Coşkun Yazıcı 2013-03-18 15:31:16

yok yaa, ne güzel iş bee!! 2 galibiyet aldınız mı en ufak eleştride "eskilerin zamanını da biliyoruz, boş konuşmasınlar" diyen sizler, ne oldu da iş kritikleşince "hepimiz biriz" mesajı veriyosunuz. bu takımı bu hale siz getirdiniz, bedelini de ödeyeceksiniz, bak benim çocuklarım okuldan boynu bükük geliyor, "baba biz küme mi düşeceğiz" diyor nevzat şakar, sen kimsin, senin başkanın kim? siz anca trilyonlarca borcu 0 a indirip gitmenin peşinde olan çıkarcı insanlarsınız. dimi, başkanın iflas etmişti, şimdi toparladı durumunu, senin de böyle bir kamufle durumun vardır..

Avatar
mahmut özkan 2013-03-18 15:35:15

siz hakemleri bırakn onu kamuoyu taraftar biliyor da transferleri ne güzel yaptınız 2şer milyon euro versen hiç bir tane adam gitmezdi 2 transferler ligin tozunu atardınız ama siz satıp satıp aldınız şimdide destek olun diyorsunuz.. en akıllı davranışınız özür dileriz traftarlarımız biz ekip olarak hata yaptık demeniz başkası destek verecek sen o klubü yanlış yönetmeye devam edeceksiniz..öylemi..!!!?

Avatar
SELAHATTIN YAZICI 2013-03-18 15:41:16

meal esef yöneticiler hep böyle bos konusuyor.sucu ya hakemde yada hükümette ariyorlar,anlasilan trabzonlulari ahmak zannediyorlar.ben tersini düsünüyorum ve istifalarini bekliyorum.birde trabzonlulari cok aceleci ve aninda tepki koyan insanlar olarak tarif ederler.bu idarecilere bugüne kadar sabr edilmisse bu iddia cürümüstür:

Avatar