"Onun Yeri Ayrı Bunun Yeri Ayrı"

Trabzon'da her Cumartesi saat 15:30'da düzenlenen Temiz Futbol Eylemi'de yeni bir isim yer aldı.

"Onun Yeri Ayrı Bunun Yeri Ayrı"

Trabzon'da her Cumartesi saat 15:30'da düzenlenen Temiz Futbol Eylemi'de yeni bir isim yer aldı.

17 Kasım 2012 Cumartesi 16:16
Trabzonlu Gençler tribün lideri Mehmet Fındıkcı, Trabzonspor'un hakkını arama mücadelesi için düzenlenen Temiz Futbol Eylemi'ne katıldı. Yıllardır Trabzonspor'a destek veren Mehmet Fındıkcı, Recep Tayyip Erdoğan'a olan sevgisi nedeniyle sosyal medyada eleştirilerin hedefi oluyordu. Temiz Futbol Eylemine katılan Jan Marie lakaplı Mehmet Fındıkcı " Trabzonspor'un yerini kimse dolduramaz, hakkımızın teslim edilmediğini her zaman dile getiriyoruz. Bunun için ne gerekiyorsa yapmaya hazırım. Fakat benim Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan'a olan sevgim ayrıdır, Trabzonspor'a olan sevgim ayrıdır. " şeklinde konuştu.

Trabzon'un Ayşe'si olarak bilinen Ayşe Sula Köseoğlu her hafta olduğu gibi bu hafta yine temiz futbol eylemlerinde yerini aldı.








Son Güncelleme: 17.11.2012 16:31
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
tsli 2012-11-17 16:40:35

orda barca formasi giyen var...ona dikkat...

Avatar
xzxzxz 2012-11-17 17:04:08

baskan senı sever sayarızda su akp meslesı canımızı sıkıyor tamam olur ancak ılk tepkıyı sen gostermıstınmıtıng de sonra ne olduda susturdular senı onu merak edıyoruz yada karsılıgında ne aldın

Avatar
vefa... 2012-11-18 03:04:18

bu zamana kadar nerdeydiniz?
madem bu kadar karsiliksiz seviyodunuz trabzonspor`u bu zamana kadar yapilan eylemlerde neden yoktunuz?
ha gunah cikarmak icinse butun bunlar gosteri sizin goz boyamaya devam ...

Avatar
son 2012-11-18 19:21:54

bu adam tam bir şizofren. kime yalakalık ve köpeklik yaptığı belli değil. parayı veren kullanıyor bunu.

Avatar
Araniysın @vefa... 2012-11-20 17:41:10

sen nerdeydin dingil? sen o kareye bile giremedin tursuluk. durdugun yerde asitlik yapıyon?

Avatar
kara dayı 2012-11-22 10:48:53