Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Onursal Başkan'dan Flaş Tepki

Mehmet Ali Yılmaz'dan flaş açıklamalar...

Onursal Başkan'dan Flaş Tepki

Mehmet Ali Yılmaz'dan flaş açıklamalar...

24 Ağustos 2016 Çarşamba 18:00
Onursal Başkan'dan Flaş Tepki
Trabzonspor eski başkanlarından Mehmet Ali Yılmaz önceki akşam Kadırga TV’deki spor programında şok açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor'un Avni Aker'e veda organizasyonunu eleştiren Yılmaz, ''Trabzon gerçekten efsaneler kenti olmuş. Efsanenin içini boşaltıyorlar.'' dedi.

Miraç Özağcı ve Serkan Genç’in sorularını cevaplandıran Mehmet Ali Yılmaz, Trabzonspor’un Kasımpaşa galibiyetinin iyi olduğu belirerek ''Bu galibiyetin devamının gelip gelmeyeceği belli değil. Kulüp sıkıntı içerisinde. Borç çok. Borcu borçla kapatmak doğru değil. Trabzonspor’u yönetenler kulübe kesinlikle ek gelir sağlamalıdır. Bankadan borç aldın. Borcu kapattın. Faiz tavan yaptı.'' dedi.

Trabzonspor genel kurullarına kötü niyetli insanların müdahale ettiğini öne süren Mehmet Ali Yılmaz; ''Dolma üyeler, genel kurulda oy kullanıyor. Birileri bir bölüm üyenin aidatını ödüyor. Trabzonspor üyesinin önemli bir kesimi kendi iradesiyle oy kullanmıyor'' şeklinde konuştu.

Trabzonspor’u bugün yönetenlerin kulübün geçmişini bilmediklerini kaydeden Mehmet Ali Yılmaz; ''Gazetelere verdikleri ilana bakıyorum. Trabzon’da ne kadar da efsane varmış. Herkes efsane olmuş. Davete katılmayacağım. Çünkü sıradanlık beni bozar'' dedi.
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
uyanmış dürüst adam 2016-08-24 15:26:44

Türkiye de maalesef böyle ukala tipler pirim yapıyor. milletle iç içe olursa millet onun kendilerinden farklı olmadığını görecek ve bir özelliği kalmayacak. Türkiye de beceriyle değil, hileyle zengin olunuyor. uyanık olun...

Avatar
Anlamsız 2016-08-24 15:37:06

Anlam vermek güç ! Yapılan güzel işlere destek vermek yerine bu kösteklik nedendir ?

Avatar
Gkhan 2016-08-24 16:28:26

Kulup kuruldu kurulali kendinden emin baskan gordu..bu cekememezlik normal..

Avatar
Coskun 2016-08-24 18:56:58

Ukala adam baskanlık secımı vardı yerıne seçılmen garantı dıye sanıyodun hıkmet onur u gonderdın ne oldu sen bozulma onursuz başkan

Avatar
Ali Çvş. 2016-08-24 21:25:28

Vay vay vay... efsaneye bak... davet edilenler öyle ya da böyle Trabzonspora emek vermiş kişiler.. onlar sıradan ve siz nereden siniz ????

Avatar
Remzi 2016-08-25 03:35:53

Yıllar yılı bu başkan sayesinde istanbul takımları ile yarışını.o zamanlar gelirmi vardı
Hey bol keseden atanlar.

Misafir Avatar
Ali Çvş 2016-09-02 13:54:32 @Remzi

Onur(lu) büyük başkan cebinden Ts'a ne kadar para verdi bi açıklar mısın ?.....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Husamettin Colak 2016-08-30 13:06:54 @Remzi

Ne yillar yili sn. eski baskan doneminde hic bir basari yok vede kendisi FB kongre uyesidir, biliyormusun sen Kardes ????? ayrica Begeni Yaptim yanlislikla Halbuki Begenmeme olacakti bilinmesini isterim....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hüdaverdi BALLI 2016-08-25 06:59:50

Sayın onursal başkanım zor durumda olan Trabzonspor'a niçin zor günlerinde sahip çıkmadınız, kongreye kötü niyetli insanların müdahale ettiğini söylüyorsunuz/yani biliyorsunuz niçin engel olmadınız? Onursal başkanım bu demeçlerine katılmıyorum, seçimle gelen yönetime her Trabzonsporlunun yardımcı olması gerektiğine inananlardanım, sizi de çok seviyorum, efsane başkansınız.

Avatar
Husamettin Colak 2016-08-30 13:00:57

Cok Uzaklardan Bir TS Delegesi olarak Sn Eski Baskan Vede Onursal Baskana katilmiyorummmmmmm,. Lutfen Kendine Ceki duzen Verki sana Saygi Duysunlar.. Ayrica Secilen Kim olursa Olsun Bir TS li vede Sporsever Olarak % 100 destek vermelisiniz... Bu Hezeyan Niye Baskan . Hemde Onursal baskan .. Olmadi

banner573

banner575