Ordu Emniyeti Fitili Ateşledi!

Orduspor deplasmanına giden çok sayıda Trabzonspor taraftarı zor anlar yaşadı.

Ordu Emniyeti Fitili Ateşledi!

Orduspor deplasmanına giden çok sayıda Trabzonspor taraftarı zor anlar yaşadı.

20 Kasım 2012 Salı 02:48
Ordu Emniyeti Fitili Ateşledi!
Stad çevresinde güvenliği sağlamak amaçlı bulunan polis memurları Trabzonsporlu taraftarlara adeta terorist mühamelesinde bulundu. Maçı izlemek için ödeme yaparak aldıkları biletleri ellerinde olmasına rağmen çok sayıda Trabzonspor taraftarını önce güvenlik noktalarında bekleten Ordu polisi, daha sonra stad girişinde yaklaşık 30 Dakika bekletti.

TARAFTARLAR İÇERİ GİRMEK İSTEDİ

Maçın 30. Dakikası olmasına rağmen kapıda bekletilen Trabzonsporlu taraftarlar içeri girmek isteyince polis tarafından hakaret ve darpa maruz kaldılar. Bileti elinde kapıda kalan küçük yaşta Trabzonspor taraftarı, polisin attığı yumruk sonucunda yaralandı. Gözü şişen küçük Trabzonsporlu taraftar göz yaşlarına hakim olamadı.



Son Güncelleme: 20.11.2012 02:56
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
m.ışık 2012-11-20 04:28:19

bdp'liler onları, onlarda çocukları yumrukluyor !

Avatar
İskender ÇELİKOĞLU 2012-11-20 03:04:44

devletin üniformasıyla şerefsizlik yapanlar yüzünden millet polis düşmanı oluyor ! pek de haksız sayılmazlar bence ! ya o meslegı namusunuzla yapın aldıgınız para helal olsun yada bırakın bu işi be kardeşim ! . .

Avatar
erdal fatsa 2012-11-20 04:29:19

bir ts olrak boşverin uysada koyduk uymasada koyduk aslen fatsalıyım ayıptır annem trabzonludur sonunakadar ttttttttttttttttttttttts

Avatar
erdinç budak 2012-11-20 07:23:23

yazıklar olsun ordu emmniyetine

Avatar
eee 2012-11-20 07:47:08

o polisin aq ben orrospunun evladi...

Avatar
abdullah bayraktar 2012-11-20 08:44:05

gönlünde trabzonspor ateşiyle, belki babasından gizlice, orduya kadar gelen o çocukcağıza mı gücün yetti polis,zavallısın oğlum zavallı.

Avatar
Nurcan ÜSTÜNGÜN 2012-11-20 08:52:26

yaziklar olsuno çocuğu o yumruklardan polisin korumasi gerekirken onun yaptiğina bakin!kayitsiz şartsiz zorda kalanlari korumaktir polisin görevi memlektmi ayiriliyor artik bunu bilmiyordum

Avatar
tayfun 2012-11-20 09:25:23

polis kim oluyoda elinde parasını ödediği bileti olan taraftarı içeri almıyo.kim bunlar?nerenin kimin köpekleri?

banner573

banner575