Flaş Haber
Kapat

Orduspor'dan Şaşırtan Trabzonspor Açıklaması

Trabzonspor'un haftasonu Orduspor ile karşı karşıya geleceği maç öncesi Orduspor Başkanı Nedim Türkmen'den şaşırtan açıklama geldi.

Orduspor'dan Şaşırtan Trabzonspor Açıklaması

Trabzonspor'un haftasonu Orduspor ile karşı karşıya geleceği maç öncesi Orduspor Başkanı Nedim Türkmen'den şaşırtan açıklama geldi.

09 Nisan 2013 Salı 15:58
Orduspor'dan Şaşırtan Trabzonspor Açıklaması
 'Trabzon'da da verilen emekler' var diyerek sözlerine başlayan Türkmen, "Bunu yakından biliyorum. Deplasmanda oynayacağımız Trabzonspor maçında taraftar olayları olmaması adına Trabzon'a taraftar götürmüyoruz. Çünkü ilk maçta ufak, tefek tatsızlıklar olmuştu. Ancak biz dostuz. Trabzonspor'un Türk futbolunda Anadolu takımlarının güçlü bir temsilcisi olarak yaptıkları ortada ve çok önemli bir camia. Trabzonspor karşılaşması çok kritik bir maç. Ama maçın dostça geçmesini diliyorum. İnşallah hak edenin kazandığı bir karşılaşma olur. Her iki camiada dosttur" şeklinde konuştu.

Türkmen, ligin son 6 haftasında sadece saha içi olayların konuşulması gerektiğine işaret ederek, "Saha dışı etkenlerin öne çıkmaması gerekiyor. Bu anlamda hakemlerimiz maçlara çok ciddi konsantre olmalı" ifadelerini kullandı.

Ayrıca Trabzonspor yaptığı açıklamada rakip takım tribünlerinin boş kalacağını duyurdu.
Son Güncelleme: 09.04.2013 16:02
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
recep halil 2013-04-09 16:38:20

neyi şaşırttı sizi anlamadım siz ne riyakar bi haber sitesisiniz her başlığınızda fesatlık

Avatar
Mehmet Ozturk 2013-04-09 17:21:59

karadeniz insani gururludur,sefkatlidir,saygilidir.karadeniz futbol takimlarini birbirine dusurmek isteyen namussuzlara sunu soyluyorum,cabaniz nafiledir.bu halk kardestir sizler ise kallessiniz.

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2013-04-09 19:38:59

bu acıklamanın neresi şaşırttı sizi çok merak ediyorum adam herşeyden çok dostluğa önem veriyo işte ne var bunda helal sana başkan diye başlık atmanız gerekirken şaşırtan açıklama diye başlık atıyosunuz asıl bizleri şaşırtan malesef sizler oluyorsunuz.

Avatar
ömer coşkun gürdal 2013-04-09 20:14:15

ya bu anadolu takımlarını anlayamıyorum türkiyenin her tarafından trabzon üzerine kendi sahalarında ağızlarına alınmayaçak küfürler plka numaralarında birlik 61 plakaya gelin ce yuhla trabzon kümeye bağır snrada trabzon teplasmanına seyirçi götürme bu nasıl çelişki bu nasıl karadenizlilik o zanam bende herkes büyüğünü tanıyaçak tanımıyorsa gitsinler istanbul yvşaklarına yalakalık yapsın lar..

Avatar
seven 2013-04-10 00:17:00

nedım turkmen durst sıke donemde soyledıklerı ortda

Avatar
bolulu trabzonsporlu 2013-04-10 12:58:47

ts anadolunun abisidir! boludan yürek dolusu sevgilerle ist takımları tarftarları komşu illerin taraftarları yırtınsın önemi yok trabzonsporun ölüsü bu ligde kalır. köpeklerin uluması aya zarar vermez ay yine parlar. (mevlana celaleddin)

Avatar
aydın üçüncü 2013-04-10 15:39:20

siz gidin de fenerbahçe nin avukatlığını yapın, bizler unutmadık şike döneminde parayı düşündüğünüzü,şimdi size fenerbahçe yardım etsin gerci sizi yenmişdi,bizde yenersek yine diyeceksiniz ki bizi trabzonspor düşürdü,kötü yine bizler olacağız önceden beri,sayın başkan size bir çift sözüm olacak,şerefinizle düşün kimseyi künah keçisi göstermeyin tek suçlu sizsiniz,şike döneminde eğer bize testek verseydiniz herşey bam başka olurdu,

banner573

banner575