Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Posta'ya Göre Trabzonspor'un Yeni Başkanı!

Türkiye'nin yüksek trajlı gazetesi ana sayfasında büyük bir yanlışın altına imza attı.

Posta'ya Göre Trabzonspor'un Yeni Başkanı!

Türkiye'nin yüksek trajlı gazetesi ana sayfasında büyük bir yanlışın altına imza attı.

27 Mayıs 2013 Pazartesi 23:49
Posta'ya Göre Trabzonspor'un Yeni Başkanı!
Türkiye'de okunma oranı yüksek olan gazetelerinden Posta, olağan üstü kongrede açılan son sandıkları beklemeden Anadolu baskısını gönderince ortaya çok büyük bir yanlış görüntü çıktı.

İlk sandıklarda aldığı oyları göz önüne alarak Muharrem Usta'yı başkan ilan eden Posta Gazetesi, Trabzonspor taraftarları şaşırttı. Posta Gazetesi'nde " Trabzonspor'un Yeni Başkanı Muharrem Usta " olarak gören Trabzonspor taraftarları şok oldu.

Divan Kurulu, olağan üstü kongrenin ilk gününde yaptığı hatalar ile dikkat çekmişti. Trabzonspor taraftarları gazete haberi görünce yine divanın hata yaptığını düşündürdü. Fakat bu sefer büyük bir hatanın altına Posta Gazetesi imza attı.



Son Güncelleme: 27.05.2013 23:59
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
nıhat eksılmez 2013-05-28 00:12:08

turk basını normaldır bırılerının onune koydıgı yazı harıcınde zaten yazamazlarr

Avatar
mustafa delimehmet 2013-05-28 01:51:25

aynı yanlış akşam gazetesinde de vardı..

Avatar
oflu 2013-05-28 08:59:17

o kadar garanti görüyorlardıki manşet hazırdı paranın gücünün trabzonu satın alamayacağını siyasetin esiri olmayacağını artık görmüşlerdir.usta kongrede 5 milyon verdiğini ballandıra ballandıra anlattı ya aşçıoğlu tek kalemde 20 milyon verdi adamı iki kelime etmedi devamı gelecek dedi sadece işte kalite farkı

Avatar
olcay sarı 2013-05-28 15:43:43

her parası olan trabzonda havamı atacak parası varsa coluk cocukları sevinsin

Avatar
Osman KALYON 2013-05-28 22:09:28

hangi grubun gazetesi şaşmamak gerekir. postaya iyi bir posta lazım.

Avatar
ertuğrul tutar 2013-05-28 23:09:56

posta gazetesi bile sayin ibrahim hacıosmanoğlunun gelmesini içine sığdıramadı

Avatar