Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Rezilliğe Bakın!

TS-FB maçının hakeminin notu açıklandı...

Rezilliğe Bakın!

TS-FB maçının hakeminin notu açıklandı...

19 Şubat 2013 Salı 14:42
Rezilliğe Bakın!
 F.Bahçe'nin ilk golünün 11 santim ofsayt olduğu ve Egemen’in çıkardığı topun çizgiyi geçtiği tartışmalarının yaşandığı Trabzonspor maçının hakemi Bülent Yıldırım, gözlemcisi Galip Bitigen’den 8.5 puan aldı.Bu not  hakemin çok iyi ve övgüye değer bir yönetim gösterdiği anlamına gelirken Bitigen’in hakemlere çok iyi bir takım işi çıkardığını ve özellikle topun çizgiyi geçip geçmediği tartışmalarının yaşandığı pozisyonda çok iyi bir hakem-yardımcı hakem performansının gösterildiğini ifade ettiği öğrenildi.
 

Bukadar kötü maç yöneten hakemin böyle bir not alması şaşkınlıkla karşılandı. Trabzonspor camiasının bu karara sert tepki vereceği öğrenildi.
Son Güncelleme: 19.02.2013 14:48
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
erdal bakkal 2013-02-19 14:52:12

hiç yakıştıramadım

Avatar
yakup hızarcı 2013-02-19 15:09:39

orda onur hatası yok adariya vurdu topa gool olmasın gekiyod

Avatar
mustafa çakır 2013-02-19 15:24:55

ne bekliyordunuz ki kötü bir not mu verecekti bu şerefsizler

Avatar
mehmet 2013-02-19 15:29:19

niye şaşırıyorsunuz ki, bu şerefsiz 2 izami golümüzü de saymamıştı. 10 tane atsak da saymayacaktı.

Avatar
masum huzun 2013-02-19 15:32:41

ya ne olcak bu tırabzonun halı senol hocayı yolladınız sorun o deyıldıkı kodroda golcu yok her sey tamm ıyde bızım aldımız futbolcular deniz olsa bizde bıze balık vermiyo tsde sadece gıray adrıyan bırazda olcan var oynayan gorunen eee ne olcak gerısı ben seyıcıye uzuluyorum onları her defasında boynu bukulmesı artık yeter detırtıyo ınsana sener bey bırseyler yapmaya karar vermıycekmı artık herkesın bı gururu var

Avatar