Flaş Haber
Kapat

Sadri Şener Ateş Püskürdü

Şener, bugün kulübe yapılan ziyaret sonrası açtı ağzını yumdu gözünü

Sadri Şener Ateş Püskürdü

Şener, bugün kulübe yapılan ziyaret sonrası açtı ağzını yumdu gözünü

31 Ekim 2012 Çarşamba 21:38
Sadri Şener Ateş Püskürdü
CHP Genel Başkan Yardımcısı Umut Oran, Grup Başkanvekili Muharrem İnce ve Bolu Milletvekili Tanju Özcan'ın Trabzonspor kulübünü ziyaret ederek Asbaşkan Nevzat Şakar'la görüşmesi, Başkan Sadri Şener'in tepkisini çekti.
Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun şikeden ceza alanları kabul edip övdüğünü belirterek, "Sonra da kendisi gelmeyip grup başkanvekillerini gönderiyor. Olmadı, hiç olmadı. Çok şaşkınım ve tepkiliyim. Bu ziyaretten benim haberim yok. Bana da sorulmalıydı. CHP Trabzonspor'u bir şartla ziyaret edebilir. O da özür dilemek için" dedi.

Sadri Şener, sözlerini şöyle sürdürdü: "Ben niye mücadele ediyorum? Niye bu kadar mahkemelerde uğraştık. Sayın Kılıçdaroğlu, 'Kupa Fener'in' diyor. Biz niye bu kadar mahkemelere, avukatlara para harcıyoruz. Sayın Kılıçdaroğlu ve CHP'ye yakışan Trabzonspor'dan özür dilemektir. Bu işin sorumluluğunu almıyorum. Bunun sorumluluğunu almam."

Son Güncelleme: 31.10.2012 21:40
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ali akgül 2012-10-31 21:52:00

sayın başkan, bırak bu oyunları.muhalefetin etkisi olmadığını sen de biliyorsun.şam.luğu elimizden alan baş aktör r,tayyip erdoğan...ona laf et. başkalarına değil.trabzonlulara korkaklık yakışmıyor...

Avatar
ahmet demir 2012-10-31 22:11:09

başbakan sonuna kadar desdekliyoruz bu hareketinizi ama unutmayalım şike konusunda feneri desdekleyen diper partileride unutmayalım.

Avatar
kiraz-murat 2012-10-31 22:17:50

recep tayyip erdoğan en azından açık açık sölemedi bu gandi eline gözüne bulaştırdı

Avatar
Mustafa UZUNER 2012-10-31 22:21:45

başkanın tutumunu chp'ye oy veren biri olarak ben de doğru ve gerekli buldum.başarılar dilerim başkan ve yönetimine.

Avatar
ali veli @ali akgül 2012-10-31 22:23:46

chp'liler en ufak bir şeyde akp'ye sallamaktan çekinmiyor. bizim için parti önemli değil. bu süreçte akp de, mhp de, chp de haksızın yanında yer almıştır. chp'ye az laf edince öyle savunmak yok! hangi parti başkanı cezaevindeki şikeci başkanı ziyaret etmiş şimdiye dek?

Avatar
Soylu 2012-10-31 22:23:46

sike davasi hangi partilerin neyin pesinde oldugunu gosterdi

Avatar