Flaş Haber
Kapat

Sadri Şener Çıkmaza Girdi

Tolunay Kafkas'tan rapor alan başkan Sadri Şener, istifaya şimdilik sıcak bakmıyor. Takıma ağır para cezası gündemde

Sadri Şener Çıkmaza Girdi

Tolunay Kafkas'tan rapor alan başkan Sadri Şener, istifaya şimdilik sıcak bakmıyor. Takıma ağır para cezası gündemde

19 Şubat 2013 Salı 07:28
Sadri Şener Çıkmaza Girdi
Eleştirilerin odağında yer alan başkan Sadri Şener, Fenerbahçe derbisinin ardından kentte kalarak yöneticilerle durum değerlendirmesi yaptı. Şener'in, tepkilere rağmen şimdilik istifayı düşünmediği belirtiliyor. Takımın durumuyla ilgili teknik direktör Tolunay Kafkas'tan rapor alan başkanın, önümüzdeki günlerde bazı oyunculara para ve kadro dışı bırakma cezaları verebileceği öğrenildi. Tolunay Kafkas'ın yeni yürürlüğe koyduğu prim sisteminde yenilgiye para cezası getirilmişti.
Son Güncelleme: 19.02.2013 07:29
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
SEZON SONUNDA KONGERE 2013-02-19 09:21:31

herşeye rağmen sezon sonuna kadar yönetim devam etmeli ancak sezon sonunda mutlaka kongre yapılıp yaa yönetim değişmeli yada güvenoyu almalı bu şekilde aralik ayına kadar devam ederse yönetim gelecek sezonuda kaybederizzzz

Avatar
celalettin çelebi 2013-02-19 11:24:21

yav zorun ne senin be adam bi defol git bu kadar karaktersiz olma. mahvettin trabzonsporu yeter artık. istenmiyosun ne sen nede tolunay kafkas. al aldığın futbolcuları da git nereye gideceksen bizi rahat bırak seni trabzonsporun başında görmek istemiyoruz ya. nefret ettirdin bizi trabzonspordan bu kadarını fenerbahçe bile yapmadı trabzonspora. sen kimsin de fenerbahçe ile aşık atıcaksın etin ne budun ne. trabzonsporun başına da bu günlerde trabzonsporun yanında olmayan hiç bir zengin trabzonlu şerefi varsa başkan olarak aday olmasın.

Avatar
inegöllü traraftar 2013-02-19 12:16:55

bu takımda kac paralık topcuları tranfer ettinizde agır para cezası verıyorsunuz ..? böle tranferler yaparsanız sonucuna katlanırsınız trabzaonspor kücük düsünenlerın yönetebilecegi bir camıya deyil....

Avatar
temel er 2013-02-19 13:47:03

şener'in, tepkilere rağmen şimdilik istifayı düşünmediği belirtiliyor. adam başarı peşinde değilki kendi çıkarının peşinde, bu nedenle zor bırakır.

Avatar
Ağasar'lı.. 2013-02-19 15:10:36

lan istifa etde mayısta kongre olsun.5 yıl üst üste şampiyonda yapsan sana her maç küfür edeceğiz bunu bil ipne şener..

Avatar