Sadri Şener: ''Senin Gibi Oyunculara İhtiyacımız Var''

Maçtan sonra tebrik telefonu...

Sadri Şener: ''Senin Gibi Oyunculara İhtiyacımız Var''

Maçtan sonra tebrik telefonu...

11 Mart 2013 Pazartesi 10:23
Sadri Şener: ''Senin Gibi Oyunculara İhtiyacımız Var''
 Trabzonspor savunmasında mücadeleci futbolu ve çalışkanlığıyla dikkat çeken Mustafa Yumlu'ya başkan Sadri Şener'den tebrik geldi. Aslen Trabzonlu olan ve bordo-mavili forma için canla başla savaşan Mustafa Yumlu'yu her fırsatta örnek gösteren Şener, maç bitiminde genç oyuncuyu telefonla aradı. Şener, "Bu takımın senin gibi 3-5 oyuncuya daha ihtiyacı var. Tebrik ederim" dedi.
Son Güncelleme: 11.03.2013 10:27
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hakan Yılmaz 2013-03-11 11:42:40

dürüstlüğünden şüphe edilen herif o yüzden mi o 3-5 oyuncunun 2 sini çabuk çabuk rizeye sattı... şener istifa...

Avatar
adem yavuz 2013-03-11 12:31:40

şadri şenerin biran önce istifa etsin 5milyon evro para verip hic oynamamış oyuncular alıp durdu ve bu takım bu kadar olur oyuzden istifasını versin bir an önce tolunay kafkasın yabacık bir şeyi yok

Avatar
M SAĞLAM 2013-03-11 17:31:36

öyle çok oyuncu var sayın şener herkezin gördüğünü sen göremiyosun

Avatar
necati çömez 2013-03-11 20:05:01

mustafa yumlu yıldız oldu dusun artık. pekı kımın transfer lıstesınde. galatasarayınmı fenerınmı. ulan sadrı yıne çaktın. defans o kadar kotukı mustafa yumlu sıvrıldı aralarından. serkan demırel gıbı ben cocukken buradaydı hala burada...

Avatar
rahmi YILMAZTÜRK 2013-03-11 23:38:42

3 tane daha olsa kesi̇n düşeri̇z

Avatar
ibrahim can özer 2013-03-12 00:13:08

sadri şener sen barı yapma mustafa yumlu ya ne ığtıyacımız var arsinspor da yedek oturan futbolcu bi anda trabzonspor a transfer oldu bunun açıklaması ne kadar torpilli futbolcu varsa hem bizim takımda?

Avatar
fatma yeşilyurt 2013-03-12 12:02:17

sonunda mustafanın değeri anlanmaya başlandı mustafa gibi oyuncularımızda çok var uzağa gitmeye gerek yok 1461 al onların yarısını iş bitsin yürekleriyle oynuyolar sen ara bul trabzonspor ruhlu futbolcuları al colman gibi ruhsuzları değil.

Avatar
Şenol Bahadır @ibrahim can özer 2013-03-15 07:57:18

trabzonspor ne çektiyse bu zihniyet yüzündeb çekti.bu zihniyet değilmiki tarabzon kökenli bir çok oyuncuyu yedi.bu isimleri sıralasam iki takım olur ama anlamayana ne gerek varki. "ayı yavrusunu severken öldürürmüş"

banner573

banner575