Sadri Şener Ünal Karaman'a Gönderme Yaptı

Ünal Karaman 'ın ayrıldıktan sonra rahatsızlığını belirtmesi üzerine Trabzonspor Başkanı Sadri Şener'den imalı gönderme geldi.

Sadri Şener Ünal Karaman'a Gönderme Yaptı

Ünal Karaman 'ın ayrıldıktan sonra rahatsızlığını belirtmesi üzerine Trabzonspor Başkanı Sadri Şener'den imalı gönderme geldi.

31 Ocak 2013 Perşembe 14:56
Sadri Şener Ünal Karaman'a Gönderme Yaptı
Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, "Ünal Karaman'ın bu şekilde ayrıldım üzgünüm" sözüne çok ağır bir göndermede bulundu.

Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, Trabzonspor'da Teknik Direktör Şenol Güneş'in ayrılışının ardıdan görevi bırakan Ünal Karaman'a çok ağır bir göndermede bulundu.

Şener gazetecilerin, “Ünal Karaman bu şekilde ayrıldığı için üzgün olduğunu söyledi?” şeklindeki soru üzerine Karaman’a yine imalı göndermede bulundu. Şener, “Üzülmesi haklı. Çünkü Karabük’e ve Elazığ’a peş peşe 3-1 yenildik. Takım da 11. sırada. Ben de üzüldüm, kırıldım, o benim hakkım” diyerek Karaman’a ağır bir imalı göndermede bulundu.

Son Güncelleme: 31.01.2013 14:58
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
İlyas Sarı 2013-01-31 15:05:53

hadi ordan şener...başarı olunca senin olacak , başarısızlık olunca teknik yönetimin . öyle mi? ne verdiniz bu kulübe? elindekileri kaptırmaktan ya da bedavaya millete peşkeş çekmekten başka ne yaptın? ayinesi iştir kişinin lafına bakılmaz derler şener efendi. önce kendine bi bak. en son laf söylemesi gereken sensin...

Avatar
Sedat ÇEBİ 2013-01-31 15:07:37

sahadaki̇ topçularina sahi̇p cikamayan bi̇r yöneti̇m ve büyük başkanimiz sadri̇ bey bunun tek sorumlusu yöneti̇mdi̇r yani̇ si̇zler tekni̇k heyeti̇n eli̇ne verdi̇ği̇n 3-5 topcuyla li̇g bi̇ri̇nci̇li̇ği̇ beklemek mantik ötesi̇ 3 sinif topcular şle şampi̇yonluk beklemek hangi̇ rüya alemi̇ni̇n gündemi̇nde sonra ben üzülüyorum cebi̇ni̇zi̇ doldurmaya devam edi̇z si̇z şenol güneş ve ünal karaman gi̇bi̇ler e hesap kesi̇lsi̇n ne güzeldünya

Avatar
ismail 2013-01-31 15:13:11

ulan defol git sadri şener bu takımı sen bu hale getirdin

Avatar
sabit kazanci 2013-01-31 15:15:07

sadri baskan bu gune kadar seni hep savunuyordum ama daha savunmuyorum cunku sen bu takimi on sene geri goturdun seni allaha havale ettim rabbim sana en uygun cezayi verecektir

Avatar
yusuf torun 2013-01-31 15:25:25

o takım o teknik adamlar geçen sene şampiyon oldu, peki sen ne yaptın? iktidarın, azizenin yalakalığını yapmaktan başka? niye çünkü azizenin şirketine taşeronluk yapıyosun, fenev hakkında konuşursan iş alamazsın doğru mu? bırakın bu ayakları trabzonspor için 3 kuruşluk faydasi olmayan adamsin. şenol hoca şaniyla şerefiyle birakti gitti. senin trabzonspor için yapacağın en hayırlı şey biran önce çekip gitmen olacaktır

Avatar
Ali 61 2013-01-31 15:25:33

sadri sener sen kimin arkasindan böyle laflar etmedinki?para vermedin kulube ama para kazandirip gidenleri sana tepki gelmesin diye bir seyler bulup taraftarin önüne attin.ama sana en iyi cevabi burak yilmaz verdi gitti.cünki 2-3 burak bir gökhan etmez demistin adam kral oldu cevabi verdi gitti.

Avatar
harunn61 2013-01-31 15:27:30

o zaman biraz delikankiysan karakterliyswn istifa edersinn birakip gidersin senin yuzun ts sogudum tutmuorm we sen istifa edene kadar turmicam ailemde ayni senin yuzunden ts zarar gorck her sene rahat 30 tane lisansli urun alan ailem we ben artk almck sana gore 30 sayisi bise degildir ama bu sadece bnm eylemim dgl birak artk hayallerle oynamayi sener warrsa sende serwf istifaaaaa et istifaaaa

Avatar
rasim özkan 2013-01-31 15:32:41

sadri bey bos konusmayin adam gibi oyuncu alin takima cöplükten esya toplar gibi oyuncu dolduruyorsunuz klübe.sonrada zeytinyagi gibi üste cikmak.

banner573

banner575