Flaş Haber
Kapat

Sadri Şener'den çok sert açıklama!

Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, Burak'ın Galatasaray'a transferiyle ilgili konuştu.

Sadri Şener'den çok sert açıklama!

Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, Burak'ın Galatasaray'a transferiyle ilgili konuştu.

14 Temmuz 2012 Cumartesi 12:56
Sadri Şener'den çok sert açıklama!

Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, Burak'ın Galatasaray'a transferiyle sert ve ağır sözler sarfetti.

Şener "Burak transferi sonrası Galatasaray'la dostluğumuz bitti. Dost kalmamız daha önemliydi. Galatasaray ve Burak defteri kapanmıştır"

Konuşmalarını sürdüren Şener; "Bizden 100 Burak gider, ama Galatasaray 1 tane Trabzonspor dostluğunu bulamaz daha. Galatasaray'da artık tek arkadaşımız kalmadı ama şöyle bir tavsiyem var, sadece bizden değil diğer takımlardan yaptıkları transferlerde de hep isimleri çıkmaya başladı. Galatasaray"a pek yakışmıyor bunlar. Ben Burak'ın karakterinin böyle olduğunu bilmiyordum o benim yanılgım oldu.

Demek ki Galatasaray Lisesi'nin müfredatına bir - iki ders daha eklemek lazım..." şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 14.07.2012 13:34
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
osman köse 2012-07-14 13:06:46

sadrı başkan,başarısızlıği biraz kendinde arasan,nerdeyse trabzonsporun yarısı bedavaya galatasara ya gndermenin mımarısın.yakında şenol hoca da transfer olursa şaşırmayız.yazık çok yazık.

Avatar
Erol OKUMUŞ 2012-07-14 13:13:59

çok geç kaldın başkan.sen yetiştir millet kapsın.

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2012-07-14 14:18:13

sayın çok değerli gercek trabzonsporlular öncelikle yapılacak tek şey şadri şenere yaptıkları ve yapmatıklarının hesabını sormak sonrada biletini alıp doğru ist.yollamak.

Avatar
yusuf cakal 2012-07-14 14:45:20

yazıklar olsun bu ilk değil yakışmıyor selcuk engin bu kadar sessis kalmayın lütfen

Avatar