Sadri Şener'e Büyük Tepki

Trabzon tribünlerinde büyük ses getiren Trabzonlu Gençler lideri Jan Marie lakaplı Mehmet Fındıkcı HaberTS.com’a dobra dobra açıklamalarda bulundu

Sadri Şener'e Büyük Tepki

Trabzon tribünlerinde büyük ses getiren Trabzonlu Gençler lideri Jan Marie lakaplı Mehmet Fındıkcı HaberTS.com’a dobra dobra açıklamalarda bulundu

23 Ekim 2012 Salı 19:49
Sadri Şener'e Büyük Tepki

Mehmet Fındıkcı, “ kulübü kötü yönetmesine rağmen biz Sadri Şener’e hep destek olduk ve sahip çıktık, yalnız bırakmadık ama şu an görüyorum ki Sadri Şener yalnız değil. Bizimde tepkimizi gösterme zamanımız geldi. Sadri Şener’in o kadar yanlışına rağmen kendisini yalnız bırakmama çabamız üzerine benim grubumdan bir çok arkadaşım ayrıldı. Bundan sonra yanlışları görme zamanı geldi. Trabzonspor'a desteğimiz sonsuza dek sürecektir.“ şeklinde açıklama yaparak bundan sonra Sadri Şener’in artık arkasında olmadığını belirtti.

Uzun zamandır arma için içine attığını ifade eden Mehmet Fındıkcı’nın çok özel açıklamarı;


Son Güncelleme: 11.11.2012 18:54
Anahtar Kelimeler:
Sadri Şenere Büyük Tepki
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
fanatik trabzonsporlu 2012-10-23 21:03:20

seni tanımıyorum ama çok güzel konuştun

Avatar
Klose11 2012-10-23 21:08:47

büyüksün mehmet abi çok doğrusun doğrular yanlışları götürecek inşallah.

Avatar
tufan mumcu 2012-10-23 21:12:20

ben maçlara gidemiyorum adanada oturuyoruz ama bu konuşan kişinin olduğu yerde çok güzel ses geliyor gurur duyuyorum aldığınız her bilet ananızın ak sütü gibi helaldir. bilet alıp ses çıkarmayanlara sonsuz tepki vermeliyiz

Avatar
Merve Aksoy 2012-10-23 21:15:06

düşene vurmamak güzel ama o zaman tepki koysaydınız şimdi kupayı alacak bir başkan vardı.

Avatar
fırtına 2012-10-23 21:13:54

deplasmanda gurbetci gençler trabzonda siz teksiniz

Avatar
Barış Çebi 2012-10-23 21:18:17

şimdi burada murat varol isimli şahıs bir şey demiş ama iyi saçmalamış tribünde jan başkan kadar bağıran takıma destek olan kim var?

Avatar
12.adam 2012-10-23 21:30:48

ağzına sağlık abi böyle konuş ki kimin ne olduğu ortaya çıksın .karda yağmurda o stadda sadece trabzonlu gençler tribünü doluydu sadece onlar doksan dakika ayaktaydı senin yaptığın abiliği kimse kendi grubuna yapmadı kimse bu süreçte sizin kadar takımın yanında olmadı.ama diyorsunya meyve veren ağaç taşlanır aynen öyle kıskançlıktan çatlıyor herkes ama sen yolundan dönme

Avatar