Sadri Şener'e Fren!

Sadri Şener'in son günlerde adaletsizliğe karşı yaptığı sert çıkışlara, Trabzonspor delegelerinin bir çoğunu kontrolünde bulunduran ve Sadri Şener'i destekleyen Faruk Özak'tan uyarı geldi!

Sadri Şener'e Fren!

Sadri Şener'in son günlerde adaletsizliğe karşı yaptığı sert çıkışlara, Trabzonspor delegelerinin bir çoğunu kontrolünde bulunduran ve Sadri Şener'i destekleyen Faruk Özak'tan uyarı geldi!

18 Ağustos 2012 Cumartesi 04:12
Sadri Şener'e Fren!
Şener’in Süper Lig başlamak üzereyken yaptığı sert açıklamalar ve TFF’ye yönelik tavırlarından rahatsız olan Trabzonspor’un önde gelenlerinin bordo-mavili başkanı sakin olması konusunda uyaracakları öğrenildi

Trabzonspor’un önde gelen isimlerinin Başkan Sadri Şener’i daha sakin olması konusununda uyaracakları bildirildi.

Sadri Şener’in Spor Toto Süper Lig başlamak üzereyken yaptığı sert açıklamalar ve Türkiye Futbol Federasyonu’na yönelik tavırlarıdan Trabzonspor’un önde gelen isimlerinin ciddi bir rahatsızlık duyduğu öğrenildi.

Bordo-mavili eski başkanlardan Faruk Nafiz Özak’ın başını çektiği grubun Şener’le görüşeceğ ive daha sağ duyulu davranmasını isteneceği bildirildi.


Kaynak : Milliyet

Son Güncelleme: 18.08.2012 04:16
Anahtar Kelimeler:
Sadri şener Açıklama
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ozan aydın 2012-08-18 04:28:36

sen kimsin yaa adamı uyarıcakmış sanane seni ne ilgilendiriyo yedin yedin hala yemeye çalışıyon trabzon seni istemiyor faruk özak sen trabzonlu olsaydın sadri şenere dur diycene o hakkını ararken ona yardımcı olurdun çakma trabzonlu

Avatar
fatihin Torunu 2012-08-18 04:43:12

bizde faruk özak ve avenesinden rahatsızız bu şike davasında trabzona bırakın faydasını zararı dokunuyor. sadri başkanın sonuna kadar ardındayız,trabzonspora bu yapılanlar unutulmayacak seçim zamanı yakındır.

Avatar
murat varıl 2012-08-18 05:02:36

ve akp duruma el atar ..... tayıpın usagı ozak

Avatar
yılmaz altürk 2012-08-18 05:05:47

neden onların konuşamadığını azda olsa başkan konuştuğu için mi

Avatar
szgn 2012-08-18 09:39:37

başkan sadri şeneri şimdiye kadar trabzonun hakları icin konuşurken nie bu za-ı muhteremlerin sesi cıkmadı ,ne demiş başkanda tff karşı nazik olması bekleniyor,cok sert dediğiniz acıklama nedir ,ben anlamadım bu sıcakda gündüz maç oynamak futbolcu sağlığı bakımında tehlikelidir,demesi cok sert bir acıklamamı oluyor,bu s... gidin ya,trabzonun önde gelen isimlerine bakarmısın söz konusu trabzonun hakları olunca susacaksınız ,şike sürecinde nerdeydi bu önde gelenler arkadami kaldilar şimdi hortladilar ,

Avatar
arsinli 2012-08-18 09:43:02

adaletin sagduyusu mu kalmış sayın özak . adalet tescilledi siz halen daha neyin peşindesiniz ??

Avatar
ömer 2012-08-18 10:28:13

ne uzatmamasi pisik bakan seni ha akp nin öbür bakanlarina bak fenere nasil sahip cikiyolar sende yerinden olma diye hatta seni basbakan bir kalemde satti sadri senere akil veriyosun aklini kendine sakla aklin varsa takima sahip cik ve birde yönetime

Avatar
Ahmet Kani 2012-08-18 10:47:30

neyi uzatma faruk özak?
sn. şener'ın hakkımızı, şampiyonluğumuzu araması mı?
o halde varsa yüreğiniz çıkın trabzon halkının karşısına deyin ki "fazla uzatmayalım. bizim hakkımız filan değil şampiyonluk. şike bu ülkede serbes..."